جلوه‌ای خاص با تزئینات متفاوت

معرفی نسخه Edizione Ribelle از محصولات مازراتی

6 بهمن 1398 09:21

سال 2020 را باید به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ شرکت مازراتی به شمار آورد چراکه امسال قرار است شاهد معرفی محصولات جدید این شرکت باشیم. اما این امر تا ماه می به وقوع نخواهد پیوست بنابراین مازراتی نیز بی‌کار نمانده و اقدام به یک بروزرسانی جالب برای محصولات خود کرده که شامل نسخه‌ای جدید به نام Edizione Ribelle یا همان Rebel Edition و همچنین پکیج جدید GT Sport خواهد بود.

نقطه تمایز مهم سخه ویژه و سفارشی Edizione Ribelle نسبت به نمونه‌های استاندارد را باید در پوشش مشکی بدنه و تزئینات بیشتر جستجو کرد.اجازه دهید از نسخه ویژه و سفارشی Edizione Ribelle شروع کنیم که قرار است در کل به تعداد 225 دستگاه ساخته شود که شامل 100 نمونه از گیبلی S Q4، 100 دستگاه لوانته S و 25 نمونه از سدان کواتروپورته S Q4 خواهد بود.

نقطه تمایز مهم این خودروها نسبت به نمونه‌های استاندارد را باید در پوشش مشکی بدنه به همراه قطعات کروم تیره، رینگ‌های 20 اینچی و خروجی‌های اگزوز مشکی، جلوپنجره با خطوط عمودی مشکی و شیشه‌های دودی عقب جستجو کرد. در این میان کالیپر ترمزهای قرمز رنگ بسیار جلب توجه می‌کند.

در فضای داخلی نیز از تضاد میان مشکی و قرمز استفاده شده تا صندلی‌های چرمی این خودروها بیش از قبل جلوه نمایند. در ساخت کنسول مرکزی نیز از فیبرکربن استفاده شده و نشان ویژه این نسخه سفارشی روی داشبورد هریک از نمونه‌ها نصب خواهد شد.

لازم به ذکر است که روکش پشت سری صندلی‌ها از جنس آلکانترا بوده و لوگوی مازراتی روی آن‌ها دوخته شده است.

تمام مدل‌های نسخه سفارشی Edizione Ribelle به صورت استاندارد به گرمکن صندلی‌های جلو، عقب و فرمان و تهویه صندلی‌های ردیف جلو مجهز شده‌اند.

خودروهای مازراتی در سال 2020 همراه با سیستم‌های ایمنی همچون دستیار پایش نقاط کور فعال، هشدار برخورد جلو و دوربین دید اطراف عرضه می‌شوند.

از سوی دیگر باید به پکیج GT Sport اشاره کرد که برای مدل‌های گیبلی، کواتروپورته و لوانته قابل سفارش بوده و شامل تغییرات ظاهری، رینگ‌های سفارشی به همراه کالیپر ترمزهای آبی، مشکی و یا قرمز و همچنین تریم چوب مشکی پیانو برای قطعات داخلی خواهد بود.

از ماه مارس سال 2020 مدل‌های مجهز به پکیج GT Sport و همچنین نمونه‌های سفارشی Edizione Ribelle در نمایندگی‌های مازراتی در ایالات متحده آماده عرضه به خریداران هستند.

دیدگاه کاربران