گرد و خاک غول جیبی در پیست

معرفی نسخه‌ای مسابقه از ب‌ام‌و M2 CS

17 بهمن 1398 08:00

هفته گذشته و در جریان مسابقات 24 ساعته دیتونا، ب‌ام‌و مدل M2 CS Racing را معرفی کرد.

همچون نمونه خیابانی این خودرو، ب‌ام‌و M2 CS Racing به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر بنزین‌سوز مجهز شده که قدرتی بین 276 تا 360 اسب‌بخار تولید می‌کند. این مدل به عنوان جدیدترین محصول از رده خودروهای M Racing شرکت ب‌ام‌و شناخته شده و در جایی میان مدل‌های M235i Racing و M240i Racing قرار می‌گیرد. براساس اعلام سازنده، کار آزمایش و بررسی این خودرو به مراحل نهایی رسیده و به همین دلیل M2 CS Racing در جریان مسابقه 24 ساعته دیتونا در محلی نزدیک به پیست BMW M Experience برای مشتریان بالقوه رونمایی شده است.

آقای Thomas Felbermair که مدیریت فروش و بازاریابی بخش BMW M GmbH شرکت BMW را برعهده دارد، ضمن یادآوری اهمیت بازار خودروی آمریکای شمالی برای BMW M به قابلیت M2 CS Racing برای حضور در رویدادهای مختلف خودرویی و پیست مسابقات اشاره کرده است. وی خاطرنشان ساخته که M2 CS Racing برای اولین بار در جهان در آمریکای شمالی معرفی شده که این خود نشان‌دهنده اهمیت بازار این کشور برای ب‌ام‌و خواهد بود.

از ابتدای سال 2020 بخش BMW M GmbH به عنوان مسئول فروش و توزیع خودروهای مسابقه‌ای ب‌ام‌و شناخته می‌شود. لازم به‌ذکر است که M2 CS Racing در طی یک نشست خبری در میامی به نمایندگان ب‌ام‌و معرفی شد.

ب‌ام‌و M2 CS Racing

همچون نمونه خیابانی این خودرو، ب‌ام‌و M2 CS Racing به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر بنزین‌سوز مجهز شده که براساس تنظیمات انجام شده، قدرتی بین 276 تا 360 اسب‌بخار تولید می‌کند. در هر حالتی، میزان حداکثر گشتاور یکسان و برابر با 550 نیوتن‌متر بوده که از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود. بد نیست بدانید آرایش فنی M2 CS Racing مشابه با M4 GT4 است.

بخش خودروهای مسابقه‌ای شرکت ب‌ام‌و (BMW Motorsport) اکنون در حال توسعه نسخه‌ای از M2 CS Racing است که 444 اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو با هدف شرکت در رده club racing آماده می‌شود، بخشی از بازار خودروهای مسابقه‌ای که روز به روز در آمریکای شمالی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیدگاه کاربران