تحول اساسی در کابین

معرفی نسخه آمریکایی کیا کادنزا

19 بهمن 1398 14:48

کیا کادنزا این اواخر از کاهش استقبال مشتریان بسیار رنج برده چراکه آمار فروش آن از 4507 دستگاه در سال 2018 به تنها 1630 دستگاه در سال 2019 کاهش یافته است. بنابراین کیا به عنوان سازنده این خودرو احساس خطر کرده و تصمیم به اعمال بروزرسانی بر روی این سدان میان سایز گرفته است.

تجهیزات داخل کابین کیا کادنزا شامل مواردی مثل نمایشگرهای 4.2 و لمسی 12.3 اینچی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سه خروجی اضافی USB و البته نورپردازی داخلی با چراغ‌های LED خواهد بودمدل جدید کیا کادنزا ابتدا در ماه ژوئن گذشته و با نام K7 در بازار کره جنوبی و اکنون نیز با نام کادنزا در آمریکای شمالی معرفی شده است.

به لطف طراحی جدید کاپوت، جلوپنجره، چراغ‌های LED جلو و البته چراغ‌های روشنایی روز (دیلایت)، چهره این سدان خوش‌استایل متفاوت از گذشته شده است. اما تغییر اساسی را باید در نمای عقب جستجو کرد، جایی که چراغ‌های عقب با نواری به یکدیگر متصل شده و نمایی کاملاً جدید به این قسمت بخشیده‌اند.

سپر عقب نیز تغییراتی داشته و طراحی رینگ‌های 18 اینچی نیز متفاوت از قبل است. در صورت سفارش خریدار امکان نصب رینگ‌های 19 اینچی نیز برای این خودرو فراهم خواهد بود.

نسخه آمریکایی کیا کادنزا 2020

تجهیزات داخل کابین کیا کادنزا شامل مواردی مثل نمایشگر 4.2 اینچی مقابل چشمان راننده، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سه خروجی اضافی USB و البته نورپردازی داخلی با چراغ‌های LED خواهد بود که البته این مورد آخر در تریم Limited قابل دریافت است.

سیستم تعلیق به خصوص در بخش عقب مورد بازبینی قرار گرفته اما پیشرانه خودرو بدون تغییر باقیمانده است. این نیروگاه 3.3 لیتری شش سیلندر قدرتی برابر با 290 اسب‌بخار و گشتاوری معادل با 343 نیوتن‌متر داشته و نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

تغییر مهم دیگر در این خودرو تکمیل شدن مجموعه ایمنی انحصاری کیا یعنی Drive Wise بوده که اکنون شامل مواردی چون دستیار پیشگیری از برخورد، کروزکنترل هوشمند، دستیار تعویض خطوط، سیستم پایش نقاط کور و دستیار نور بالا می‌شود.

نسخه آمریکایی کیا کادنزا 2020

دستیار رانندگی در بزرگراه نیز به صورت خودکار سرعت کیا کادنزا را مطابق با سرعت مجاز حرکت در این مسیرها تنظیم می‌کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره شود که تریم Premium از میان مدل‌های قابل انتخاب برای کیا کادنزا 2020 حذف شده و این خودرو را تنها می‌توان در دو تریم Technology و Limited خریداری کرد. فروش کیا کادنزا 2020 از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد . برای آگاهی از قیمت این مدل باید تا زمان نزدیک عرضه آن منتظر بمانیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران