در تیراژ محدود برای بازار استرالیا

معرفی نسخه Sahara Horizon از تویوتا لندکروزر

24 بهمن 1398 10:44

شرکت تویوتا اقدام به معرفی نسخه‌ای تولید محدود از مدل لندکروزر با نام Sahara Horizon کرده که قرار است در بازار استرالیا عرضه شود. از این خودرو تنها 400 دستگاه با قیمت 129,090 دلار استرالیا (تقریباً برابر با 86,335 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

از این خودرو تنها 400 دستگاه با قیمت 129,090 دلار استرالیا (تقریباً برابر با 86,335 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.این شاسی‌بلند بزرگ چثه به چند مورد تغییر در نمای خارجی و داخلی مزین شده تا از نمونه‌های استاندارد متمایز باشد. از تغییرات ظاهری می‌توان به زمینه تیره چراغ‌های جلو، جلوپنجره و نواحی اطراف مه‌شکن‌های جلو اشاره کرد.

چرم با کیفیت صندلی‌ها با دوخت سفارشی و نشان Land Cruiser روی پشتی‌ها، روکش چرمی فرمان به همراه گرمکن، دوخت سفارشی پوشش داخلی درها، نشان اختصاصی Horizon و البته نشان نورانی Land Cruiser که پس از باز شدن درهای جلو و عقب روی زمین می‌تابد را می‌توان از مهمترین تجهیزات اختصاصی این مدل دانست.

چراغ‌های LED، رینگ‌های 18 اینچی، سقف شیشه‌ای مونروف، تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای، صندلی‌های برقی جلو با گرمکن و تهویه، سیستم صوتی پرمیوم، مسیریاب ماهواره‌ای به همراه مجموعه سیستم ایمنی انحصاری تویوتا یعنی Safety Sense نیز جزء سایر امکانات رفاهی این خودرو دسته‌بندی می‌شوند.

آقای Sean Hanley مدیر فروش و بازاریابی برند تویوتا در استرالیا به پیشینه حضور لندکروزر از سال 1958 در این کشور و همچنین نقش پررنگ آن در زندگی روزمره مردم استرالیا اشاره نموده و در ادامه مدل سفارشی Sahara Horizon را به عنوان خودرویی خاص و زیبا که توانایی زیادی در مسیرهای آفرود دارد، معرفی می‌کند.

پیشرانه تویوتا لندکروزر Sahara Horizon یک نمونه 4.5 لیتری هشت سیلندر توربودیزل خواهد بود که 268 اسب‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور را که بین دورشمار 1600 تا 2600 در دسترس خواهد بود، از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

دیدگاه کاربران