400 هزار دوخت برای تزئین کابین

معرفی بنتلی GT کانورتیبل مولینر

1 اسفند 1398 18:13

مولینر (Mulliner) به عنوان زیرمجموعه ساخت خودروهای سفارشی در شرکت بنتلی به تازگی تغییراتی روی نسخه روباز از کانتیننتال GT انجام داده است.

تقریباً 400 هزار دوخت روی پوشش داخل کابین این خودرو وجود داشته که برای انجام این پروسه به 18 ماه زمان نیاز است.ارتقا خودرویی همچون بنتلی کانتیننتال GT به نمونهای لوکس‌تر مطمئناً کاری نیست که هر شرکتی بتواند از پس آن بربیاید اما وضعیت مولینر مطمئناً متفاوت خواهد بود.

در همان نگاه اول طرح لوزی جلوپنجره که تا ورودی‌های هوای روی سپر جلو امتداد یافته، تفاوت با نسخه استاندارد را به رخ بیننده می‌کشد. بخش رویی رینگ‌های جدید 10 پره 22 اینچی به رنگ تیره درآمده و نشان بنتلی روی آن‌ها خودنمایی می‌کند درحالی‌که لابلای پره‌ها نقره‌ای رنگ بوده که در نتیجه تضاد زیبایی میان این دو بخش ایجاد شده است.

نقش لوزی در فضای کابین این بنتلی کانتیننتال GT مولینر نیز حضور پیدا کرده به نحوی که روی پوشش صندلی‌ها، کنسول مرکزی، پوشش داخلی درها و برای اولین بار در چنین خودرویی روی کاور سقف جمع‌شونده نیز به چشم می‌خورد. مولینر اعلام کرده که تقریباً 400 هزار دوخت روی پوشش داخل کابین این خودرو وجود داشته چراکه برای هرکدام از نقش‌های لوزی‌شکل 712 دوخت انجام شده است.

بد نیست بدانید برای انجام این پروسه به 18 ماه زمان نیاز بوده و مشتریان می‌توانند از میان هشت طرح سه رنگ برای داخل بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر، یکی را به دلخواه انتخاب نمایند.

نورپردازی داخلی با هفت حالت مختلف و سیستم صوتی حرفه‌ای Naim با 18 بلندگو از دیگر امکانات موجود در کابین این بنتلی سفارشی خواهد بود.

امکان سفارش بنتلی کانتیننتال GT مولینر با هر دو پیشرانه هشت و دوازده سیلندر وجود دارد. مدل مجهز به پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری توئین توربو می‌تواند ظرف 4.1 ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر برساعت دست یافته و تا سرعت 318 کیلومتر برساعت به حرکت خود ادامه دهد. این ارقام برای نمونه مجهز به پیشرانه شش لیتری دوازده سیلندر توئین توربو به ترتیب برابر با 3.8 ثانیه و 333 کیلومتر برساعت خواهد بود.

دیدگاه کاربران