پس از مدت‌ها کلاسِن

وقتی رنجرور لیموزین می‌شود

8 اردیبهشت 1399 14:05

مدت‌ها بود که خبری از تیونر آلمانی Klassen نداشتیم. شرکتی که تخصص ویژه‌ای در ساخت محصولات کشیده دارد. پروژه‌های معروف این شرکت را می‌توان ون مرسدس‌بنز V کلاس و S کلاس و شاسی‌بلند رولزرویس کالینان نام برد. جدیدترین پروژه کلاسن یک خودروی بسیار متفاوت است؛ شاسی‌بلند رنجرور لیموزین.

این خودرو بر اساس استانداردهای ایمنی خودروهای ضدگلوله سطح VR8 آماده‌سازی شده است. آنچه می‌بینید یک رنجرور اتوبیوگرافی واقعی است که با هنرمندی تمام تبدیل به یک لیموزین لوکس شده است. برای رسیدن به این ابعاد کلاسن مجبور به اضافه کردن دقیقاً 1016 میلی‌متر به طول خودرو بود. این یعنی در حال حاضر طول کلی خودرو 6215 میلی‌متر شده است.

شاید جالب باشد بدانید فاصله بین دو محور این رنجرور 4136 میلی‌متر شده که خود به اندازه طول یک خودروی معمولی است. به همین دلیل داخل کابین این لیموزین سایز بزرگ چهار صندلی دیده می‌شود که به صورت جفت روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

رنجرور لیموزین ضد گلوله

بهترین خبر درباره این رنجرور لیموزین، بدنه کشیده آن نیست. در واقع این خودرو بر اساس استانداردهای ایمنی خودروهای ضدگلوله سطح VR8 آماده‌سازی شده است. یعنی قابلیت مقاومت در برابر شلیک یک گلوله کالیبر 7.62 میلی‌متری از فاصله 10 متری. کلاسن تضمین کرده است که حتی تایرهای این خودرو نیز با استانداردهای ضدگلوله تولید شده‌اند.

میزان پیمایش در صورت هرگونه تهدید حدود 80 کیلومتر با سرعتی معادل 80 کیلومتر برساعت است. برای به دست آوردن این خودروی ویژه باید چیزی حدود 811 هزار دلار هزینه کرد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران