دفتر کار متحرک

تجهیز مرسدس‌بنز V کلاس توسط Schawe

13 اردیبهشت 1399 13:20

از سال‌ها پیش، تاجران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ از خودروهای خاصی همچون مرسدس‌بنز S کلاس یا حتی مدل‌های مختلف می‌باخ برای تردد استفاده می‌کنند. این خودروها به علل گوناگون توسط این افراد برگزیده می‌شود که مهمترین دلایل را باید سطح بالای راحتی و امکانات رفاهی آن‌ها دانست.

در بخش عقبی کابین فضایی برای چهار سرنشین آماده شده که به واسطه چیدمان صندلی‌ها، امکان گفتگوی رودررو را فراهم می‌کند.اما گاهی میزان فضای داخلی یک خودرو هم می‌تواند عامل مهمی در انتخاب آن توسط افراد مهم و ثروتمند باشد. در چنین موقعیتی است که شرکت Schawe Car Design به میان آمده و فضای داخلی خودروی جاداری همچون مرسدس‌بنز V کلاس را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهد که نظر خریداران ثروتمند را به سوی خود جلب نماید.

برای روکش صندلی‌ها و پوشش داخلی درها از چرم ناپا استفاده شده که ترکیبی از چرم مشکی مرسدس‌بنز و چرم بنتلی در رنگ روشن خواهد بود که با الگوی لوزی شکل دوخته شده است. همچنین از آلکانترا و سایر چرم‌ها برای پوشش قطعات پلاستیکی استفاده شده که به صورت استاندارد در این مدل نصب می‌شود.

در بخش عقبی کابین فضایی برای چهار سرنشین آماده شده که به واسطه چیدمان صندلی‌ها، امکان گفتگوی رودررو را فراهم می‌کند. البته همچون هر خودروی تشریفاتی دیگر، امکان جداسازی فضای میان راننده و سرنشینان نیز مهیا شده است. برای فضای داخلی نورپردازی خاصی تدارک دیده شده که مخصوصاً در پوشش داخلی درها، چندان مناسب این فضا به نظر نمی‌رسد.

تجهیز مرسدس‌بنز V کلاس توسط Schawe

میزهای برقی با قابلیت جمع‌شوندگی به همراه وسایل مخصوص نوشیدنی از دیگر امکانات رفاهی بوده که توسط Schawe برای این خودروی خاص فراهم شده است.

مرسدس V کلاس دستپرورده Schawe در نمای ظاهری تفاوت چندانی با نمونه‌های استاندارد این خودرو نداشته و تنها به پکیج ظاهری AMG و مجموعه رینگ‌های 19 اینچی 7 پره دوتایی مجهز شده است.

شرکت Schawe هنوز درباره قیمت دقیق این خودرو رقمی اعلام نکرده است.

دیدگاه کاربران