تغییرات اندک برای بازار اروپا

آلفارومئو استلویو و جولیا مدل 2020

20 اردیبهشت 1399 11:02

شرکت آلفارومئو در ماه نوامبر سال گذشته اقدام به معرفی مدل‌های جولیا و استلویو با مدل 2020 برای عرضه در بازار ایالات متحده نمود. در این خودروها سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته به همراه کنسول مرکزی با طراحی جدید به چشم می‌خورد.

در حالی نسخه کوادریفولیو از این دو مدل برای بازار اروپا معرفی شده که قدرت آن‌ها بدون تغییر در محدوده 505 اسب‌بخار باقی مانده است.اما حالا نسخه کوادریفولیو از این دو مدل برای بازار اروپا معرفی شده، خودروهایی که با تغییراتی نه چندان وسیع چهره‌ای خشن تر از قبل یافته‌اند.

در این مدل‌ها رینگ‌های 21 اینچی، چراغ‌های عقب LED بروزرسانی شده، زمینه مشکی براق نشان‌های نصب شده روی بدنه و همچنین سیستم اگزوز آکراپوویچ با اجزای ساخته شده از تیتانیوم و خروجی‌های فیبرکربنی دیده می‌شود. لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت آلفارومئو، صدای خارج شده از این سیستم اگزوز بسیار متفاوت با مدل استاندارد خواهد بود.

امکان سفارش رنگ‌های جدیدی همچون قرمز Rosso 6C Villa d’Este و سبز Montreal نیز برای بدنه این مدل‌ها فراهم شده است. هردو محصول آلفارومئو در نسخه کوادریفولیو همچنین به فرمان و اهرم تعویض دنده جدید با روکش چرم نیز مجهز شده و می‌توان کمربندهای ایمنی این خودروها را به رنگ سبز یا قرمز سفارش داد ضمن این‌که صندلی‌های برقی با روکش چرم سفارشی نیز به عنوان آپشن عرضه می‌شوند.

آلفارومئو استلویو و جولیا مدل 2020

سیستم اطلاعات سرگرمی این خودروها نیز به همراه نمایشگر 8.8 اینچی انجام وظیفه کرده و می‌تواند موقعیت خودرو در جهان واقعی و همچنین اطلاعاتی درباره فشار توربو، میزان قدرت مورد استفاده از پیشرانه در هر لحظه و همچنین اطلاعات حرارتی اجزای مهم بخش فنی را به راننده نشان دهد.

درحالی‌که دو نسخه تولید محدود از جولیا با نام‌های GTA و GTAm به پیشرانه شش سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو به قدرت 533 اسب‌بخار مجهز شده و به ترتیب در حدود 188 و 194 هزار دلار ارزش دارند، 505 اسب‌بخار قدرت در اختیار نسخه کوادریفولیو از آلفارومئو جولیا و استلویو 2020 قرار گرفته است.

دیدگاه کاربران