در دو نسخه متفاوت

شورولت تاهو 2021 در ناوگان پلیس آمریکا

25 اردیبهشت 1399 12:11

قرار است شورولت تاهو 2021 در دو نسخه متفاوت وارد ناوگان پلیس آمریکا شده و به انجام وظیفه بپردازد. در نسخه PPV این خودرو به گشت‌زنی‌های عادی و همچنین حرکت در بزرگراه‌ها می‌پردازد در حالی‌که نسخه SSV به عنوان سرویس ویژه و در مسیرهای بی‌راهه و یا به منظور یدک‌کشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در نسخه PPV این خودرو به گشت‌زنی‌های عادی و همچنین حرکت در بزرگراه‌ها می‌پردازد در حالی‌که نسخه SSV به عنوان سرویس ویژه و در مسیرهای بی‌راهه و یا به منظور یدک‌کشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.هر دو نسخه از این خودرو به پیشرانه هشت سیلندر 5.3 لیتری و جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک مجهز شده‌اند هرچند که در پیشرانه نسخه PPV شاهد نصب قطعات مشترک با کامارو ZL1 هستیم که عملکرد فنی این مدل را بهبود می‌بخشد. در این نسخه همچنین از سیستم‌های خنک‌کننده قدرتمند برای کاهش دمای روغن پیشرانه و جعبه‌دنده استفاده شده است.

در نسخه PPV رینگ‌های 20 اینچی به همراه تایرهای سفارشی و دیسک‌های 16 اینچی با کالیپر ترمزهای شش پیستون ساخت برمبو نصب شده است. بد نیست بدانید مجموعه این تغییرات باعث شده مسافت مورد نیاز این خودرو برای توقف کامل از سرعت صد کیلومتر برساعت به میزان 3.35 متر نسبت به شورولت تاهو 2020 کاهش یابد.

تاهو PPV را می‌توان در دو نسخه دو یا چهار چرخ محرک سفارش داد درحالی‌که نسخه SSV تنها به صورت چهار چرخ محرک قابل عرضه خواهد بود. پکیج یدک‌کشی Max نیز قابلیت حمل بار تا سقف 4.1 تن را به همراه ترنسفر کیس دو سرعته به این خودروها اضافه می‌کند.

شورولت تاهو 2021 در ناوگان پلیس آمریکا

در کابین شورولت تاهو مورد استفاده ناوگان پلیس از صندلی‌های متفاوت با نمونه استاندارد این خودروها استفاده شده ضمن این‌که امکانات ایمنی همچون دوربین دید عقب، هشدار برخورد از روبرو، دستیار حرکت در بین خطوط، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابرپیاده نیز در این خودروها نصب شده است.

هر دو نسخه ویژه شورولت تاهو به باتری‌های دوگانه با حفاظ ایمنی اضطراری مجهز شده‌اند که نسبت به نمونه‌های استفاده شده در مدل 2020 تا 47 درصد قدرت بیشتری ارائه داده و می‌تواند ظرفیت موردنیاز تجهیزات برقی نیروهای پلیس همچون رایانه‌ها و گیرنده‌های رادیویی را تامین نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران