برسد به دست روس‌ها

معرفی فیس‌لیفت لکسوس GX460

4 خرداد 1399 13:00

سال گذشته در چنین روزهایی بود که زیرمجموعه لوکس‌ساز تویوتا نسخه جدیدی از شاسی‌بلند GX460 خود را برای بازار آمریکای شمالی تدارک دید. حالا به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها قصد دارند این مدل را برای بازار روسیه و اطراف آن نیز ارسال کنند.

لکسوس GX460 جدید که در واقع نسخه لوکس‌تر و پرآپشن‌تر تویوتا پرادو 2020 است، در فیس‌لیفت جدید خود تغییرات ملموسی را به‌ویژه در داخل کابین خود تجربه کرده است.شنیده‌ها حاکی از آن است که مشتریان پر و پا قرص این ژاپنی در بازار روسیه طی این یک سال نهایت تلاش خود را برای واردات آن کرده بودند. به همین ترتیب بازار اوکراین و قزاقستان نیز به لیست خریداران جدید اضافه می‌شود.

لکسوس GX460 جدید که در واقع نسخه لوکس‌تر و پرآپشن‌تر تویوتا پرادو 2020 است، در فیس‌لیفت جدید خود تغییرات ملموسی را به‌ویژه در داخل کابین خود تجربه کرده است. البته اضافه شدن LEDهای نور روز مهم‌ترین تغییر ظاهری این محصول قلمداد می‌شود. البته با نگاهی دقیق‌تر می‌توان جزئیات بیشتری از این تغییرات را دریافت. مانند تم سیاه برای لوگوی خودرو، پوشش ساتن مشکی برای چراغ‌ها و جلوپنجره و البته رنگ‌بندی جدید شامل سونیک تیتانیوم، سفید مرواریدی و خاکستری مرکوری.

داخل کابین نیز مثل همیشه تریم چرم و چوب باکیفیت خودنمایی می‌کند. اضافه شدن یک نمایشگر 4.2 اینچی لمسی مهم‌ترین تغییر داخلی این لکسوس به شمار می‌رود.

لکسوس GX460

انتقال قدرت به هر چهار چرخ به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی، انجام می گیرد. لکسوس برای تریم فول این محصول، پکیج آفرودی را هم درنظر گرفته که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم چندمنظوره‌ دید با استفاده از دوربین‌‌های کناری و نمایشگرهای پانورامیک، سیستم Crawl Control، حالت Multi Terrain، خنک‌کن روغن جعبه دنده و محافظ باک بنزین، اشاره کرد.

این خودرو دارای یک پیشرانه 4.6 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 292 اسب‌بخار قدرت و 438 نیوتن‌متر گشتاور است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران