فقط کمی جذاب‌تر

فولکس‌واگن تی-راک سری مشکی

4 خرداد 1399 12:30

کراس‌اور سایز متوسط فولکس‌واگن برای سال 2020 اولین تغییر خود را تجربه کرد. نسخه جدید T-Roc با ویرایش Black Edition خود قصد دارد مشتریان بیشتری را به سمت چهره آرام خود جلب کند.

همانطور که از نام این خودرو برمی‌آید در سرتاسر طراحی داخلی و بیرونی این خودرو المان‌های مشکی‌رنگ دیده می‌شود.تی-راک جدید که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فعلاً در بازار انگلستان عرضه می‌شود، قیمت پایه‌ای حدود 29 هزار دلار دارد. یعنی چیزی معادل 2800 دلار بیشتر از نسخه استاندارد. همانطور که از نام این خودرو برمی‌آید در سرتاسر طراحی داخلی و بیرونی این خودرو المان‌های مشکی‌رنگ دیده می‌شود. مانند جلوپنجره، سقف، تریم روی رینگ‌ها، قاب آینه بغل و شیشه‌های دودی.

فولکس‌ می‌گوید در این مدل آپشن‌های بیشتری مانند گرم‌کن صندلی با پوشش چرم، سیستم تعلیق اسپرت، آینه‌های برقی تاشو، کروز کنترل سازگار و سنسور تصادف جلو و عقب تعبیه شده است. البته رنگ این شاسی‌بلند شامل نسخه‌های قرمز، نارنجی، آبی و زرد هم می‌شود که بر حسب انتخاب مشتری می‌توان آن را به صورت دورنگ سقف و بدنه سفارش داد.

فولکس‌واگن تی-راک بلک ادیشن بدون تغییر در قوای محرکه خود آمده است. یعنی هم‌چنان شاهد همان پیشرانه یک لیتری سه سیلندر تقویت‌شده با 113 اسب‌بخار قدرت و یک نسخه 2 لیتری دیزلی با 148 اسب‌بخار قدرت هستیم.

فولکس‌واگن T-Roc سال 2017 روی پلتفرم MQB ساخته شد. یعنی همان پلتفرمی که فولکس‌واگن تیگوان، فولکس‌واگن گلف، آئودی Q2 و سئات Arona نیز روی آن طراحی شده بود. قوی‌ترین نسخه این خودرو مدل R است که با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ می‌تواند 296 اسب‌بخار قدرت تولید کند.

دیدگاه کاربران