برای مشتریان جوان

معرفی نسخه‌ای خاص از سیتروئن C3 ایرکراس

7 خرداد 1399 12:02

به لطف قرارداد منعقد شده میان سیتروئن و شرکت Rip Curl که به ساخت لوازم ورزش موج‌سواری اشتغال دارد، تعدادی از محصولات خودروساز باسابقه به پکیج پیشنهاد شده توسط این شرکت مجهز شده‌اند. اکنون سیتروئن C3 ایرکراس جدیدترین عضو از خانواده محصولات خودروساز فرانسوی است که به پکیج Rip Curl مجهز می‌شود.

سیتروئن در همکاری با شرکت Rip Curl که به ساخت لوازم موج‌سواری اشتغال دارد، نسخه‌ای خاص از مدل C3 ایرکراس را برای مشتریان جوان خود آماده کرده است.این مدل که براساس تریم Shine از سیتروئن C3 ایرکراس ساخته شده و به تعدادی تجهیزات جدید در بدنه و فضای داخلی مجهز شده، قرار است از تاریخ اول ژوئن به بازار محلی عرضه شود.

رنگ مشکی سقف به همراه ریل‌های سقفی مشکی براق، نشان‌های مخصوص در جلو و عقب خودرو به همراه رینگ‌های سفارشی 16 اینچ را می‌توان جزء مهمترین تغییرات بدنه این نسخه خاص از سیتروئن C3 ایرکراس دانست ضمن این‌که برای بدنه این مدل می‌توان طیف مختلفی از رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید را سفارش داد.

 شیشه‌های جانبی تیره، نشان‌های مخصوص این مدل روی درها و قطعات اخرایی رنگ روی ناحیه اطراف مه‌شکن‌ها و روی آینه‌های جانبی نیز مختص این نسخه از C3 ایرکراس طراحی و ساخته شده است.

نسخه‌ای خاص از سیتروئن C3 ایرکراس

در کابین پوشش پارچه‌ای خاکستری رنگ با دوخت سفید و نوار اخرایی در بخش بالایی این قطعات جلب نظر می‌کند. علاوه‌براین‌ها، نمایشگر 7 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از مسیریاب ماهواره‌ای TomTom، اپل کارپلی و اندروید اتو، آینه مجهز به دوربین عقب، تهویه مطبوع خودکار و برف پاک‌کن‌های حساس به باران نیز برای رفاه حال خریداران در این خودرو نصب شده است.

دستیار پارک، ترمز اضطراری خودکار به همراه آینه‌های برقی جانبی مجهز به گرمکن نیز مواردی هستند که علاوه‌بر تامین آسایش سرنشینان به افزایش سطح ایمنی خودرو نیز کمک شایانی می‌کنند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران