تغییرات برای فروش بیشتر

بروزرسانی مینی کانتری‌من برای سال 2021

8 خرداد 1399 12:50

مینی کانتری‌من به عنوان یک کراس‌اور جالب و مد روز با طیف وسیعی از امکانات قابل انتخاب و همچنین پیشرانه‌های مختلف عرضه می‌شود تا خریداران عمدتاً جوان این خودرو امکان زیادی برای شخصی‌سازی داشته باشند.

مدل محبوب کانتری‌من در میانه عمر نسل فعلی خود دستخوش بروزرسانی شده تا بتواند نقشی در بهبود فروش برند مینی ایفا نماید.مدل کانتری‌من برای برند مینی اهمیت زیادی دارد چراکه 40 درصد کل فروش برند مینی در ایالات متحده به این خودرو اختصاص دارد. بد نیست بدانید آمار فروش برند مینی از سال 2015 به این سو هر ساله روبه کاهش بوده به‌گونه‌ای که تعداد خودروهای فروخته شده توسط این برند در سال 2019 برابر با نیمی از تعداد به فروش رسیده در سال 2012 است.

اکنون مدل محبوب کانتری‌من در میانه عمر نسل فعلی خود دستخوش بروزرسانی شده تا بتواند نقشی در بهبود فروش برند سازنده ایفا نماید. چراغ‌های جلو اکنون از نوع LED بوده و مواردی چون جلوپنجره، چراغ‌های عقب و رینگ‌ها نیز با طراحی جدید معرفی شده‌اند.

امکان انتخاب تریم مشکی پیانو و صفحه نمایش 5 اینچی جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی جزء مهمترین تغییراتی است که در فضای کابین مینی کانتری‌من جدید به چشم می‌خورد.

کابین مینی کانتری‌من مدل 2021

کانتری‌من 2021 از نظر فنی با مدل قبلی تفاوت چندانی نداشته و در مدل پایه به پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر به قدرت 134 اسب‌بخار و در مدل کوپر S نیز به پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری مجهز شده که 189 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. قدرت پیشرانه در نیرومندترین نسخه یعنی John Cooper Works (JCW) به 301 اسب‌بخار افزایش می‌یابد.

سامانه چهار چرخ محرک اختصاصی مینی یعنی All4 در مدل‌های پایه و S به صورت آپشنال و در نسخه JCW به صورت استاندارد نصب می‌شود.

برای آن‌دسته از افرادی که به خودروهای پاک علاقمند بوده ولی در عین حال به راندن مدل‌های برقی تمایلی ندارند، مدل کانتری‌من SE مهیا شده که به پیشرانه 1.5 لیتری و مجموعه باتری 7.6 کیلووات ساعتی از جنس لیتیوم-یون به همراه یک موتور الکتریکی مجهز شده است. این خودروی PHEV مجهز به سامانه چهار چرخ محرک می‌تواند تا شعاع 27.2 کیلومتر را با اتکا به نیروی برق طی نماید.

مینی کانتری‌من مدل 2021

طرفداران جعبه‌دنده‌های دستی احتمالاً از نسخه جدید مینی کانتری‌من کمی دلخور خواهند بود چراکه طبق اعلام مسئولان شرکت، جعبه‌دنده شش سرعته دستی که سال‌های گذشته در این مدل دیده می‌شد، به دلیل استقبال اندک خریداران دیگر در این خودرو نصب نخواهد شد. به هرحال خریداران این مدل می‌توانند بسته به تریم و نوع خودروی انتخاب شده، یکی از جعبه‌دنده‌های هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک و یا شش و هشت سرعته اتوماتیک را انتخاب نمایند.

مینی فعلاً درباره قیمت کانتری‌من 2021 رقمی را اعلام نکرده اما وعده داده که مدل جدید این کراس‌اور از اواخر تابستان 2020 به نمایندگی‌های فروش وارد خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران