تغییر از بیرون تا درون

تیونینگ پورشه تایکان توسط تک‌آرت

27 اسفند 1399 13:48

نمی‌توان انکار کرد که تک‌آرت - Techrt - یکی از تیونرهای خبره در زمینه بهینه‌سازی خودروهای پورشه است. پیش از این پروژه‌های بسیاری جذابی از این آلمانی دیده بودیم، اما فقط تعداد کمی از آن بر اساس یک مدل برقی ساخته شده‌اند.

تغییرات اعمال شده توسط تک‌آرت، نمای خارجی و کابین پورشه تایکان را متحول کرده است.یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های اخیر تک‌آرت روی پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid بود که تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه تیونینگ یک خودروی برقی است. اکنون جدیدترین دستاورد این تیونر پروژه‌ بازطراحی پروژه جذاب پورشه تایکان بوده است.

این کار با اصلاحات متعدد از درون تا بیرون آن به اجرا درآمده است. این تلاش‌ها برای افزایش جذابیت سدان برقی اشتوتگارتی‌ها به خوبی صورت گرفته است.

تک‌آرت برای توسعه این پروژه از فناوری‌های جدید و تلفیق روش‌های سنتی و البته المان‌های زندگی واقعی استفاده کرده است. به زبان ساده‌تر، همه ترفندهای طراحی بیرونی این خودرو ابتدا در دنیای دیجیتالی ساخته شده و سپس روی یک نمونه از جنس گل رس به اجرا درآمده است.

تیونینگ پورشه تایکان توسط تک‌آرت

در طراحی بیرونی تغییرات نسبتاً ملایمی به نظر می‌رسند. یک کیت بدنه بسیار شیک با سپر جلوی اصلاح‌شده، رکاب‌های جدید و دیفیوزر تهاجمی جلوه‌ای دیدنی به این تایکان بخشیده است. همه اجزای جدید پیش‌تر در یک تونل باد آزمایش شده‌اند. هم‌چنین ست کاملی از رینگ‌های جدید نصب می‌شوند که فرمت آنها بر اساس نظر مشتری نیز قابل تغییر است.

داخل کابین ترکیبی از چرم مشکی مرغوب با جنس آلکانتارا و دوختی از رنگ متضاد به رنگ سبز و زرد دیده می‌شود. نکته بسیار مهم این است که در داخل کابین نیز امکان سفارشی‌سازی کلی برای مشتریان فراهم شده است.

دیدگاه کاربران