شاسی‌بلند چینی با لهجه آمریکایی

RS-7 بزرگ‌ترین محصول بائوجون

8 تیر 1399 11:19

برند بائوجون از زیرمجموعه‌های اتحاد سایک-جنرال‌موتورز-وولینگ در ادامه روند شتاب‌دهی به عرضه محصولات مدرن، RS-7 رونمایی کرد که لقب بزرگ‌ترین عضو خانواده را گرفته است.

بائوجون به توصیه جنرال‌موتورز (سهام‌دار اصلی) از زبان جدید بصری موسوم به «هندسه فضایی» بهره برده است.تصاویر اولیه حکایت از آن دارد که RS-7 یک شاسی‌بلند 7 نفره کامل است. اگر طراحی این خودرو بی‌اندازه آینده‌نگر و خاص نشان می‌دهد به دلیل آن است که بائوجون به توصیه جنرال‌موتورز (سهام‌دار اصلی) از زبان جدید بصری موسوم به «هندسه فضایی» بهره برده است.

شاید این برای اولین‌بار باشد که در یک خودروی چینی این فرم از جلوپنجره مشبک را می‌بینیم. ایده‌ای که در کنار چراغ‌های باریک مه‌شکن‌های بزرگ، ترکیبی چشم‌نواز به آن بخشیده است. یک نوار صاف و مستقیم LED درست بالای چراغ اصلی جلوه‌ای مانند یک ابروی اخمالود تداعی می‌کند.

به منظور استفاده توسط خانواده‌ها و یا حتی مصارف تجاری، بائوجون RS-7 با طول، عرض و ارتفاع 4930، 1975 و 1765 میلی‌متر مناسب به نظر می‌رسد. البته باید این را نیز در نظر گرفت که فاصله محوری این خودرو 2900 میلی‌متر شده که نقش موثری در گستردگی فضای داخلی آن ایفا می‌کند.

بائوجون RS-7

شرکت می‌گوید نسخه 6 صندلی آن نیز با آرایش 2+2+2 قابل سفارش است. با این حال مدل جدید به صورت پیش‌فرض 7 صندلی و با آرایش 2+2+3 در نظر گرفته خواهد شد. نکته جالب درباره این خودرو جدا از قابلیت تا شوندگی صندلی‌های ردیف عقب، توانایی کشیده‌تر شدن صندلی‌های ردیف دوم است که اغلب این ویژگی را در خودروهای آمریکایی دیده بودیم. برای این چینی سانروف پانوراما با کنترل برقی یک آپشن استاندارد است.

تا این لحظه غیر از یک عکس مربوط به داشبورد، تصاویر رسمی از طراحی داخلی بائوجون RS-7 منتشر نشده ولی کاملاً قابل پیش‌بینی است بائوجون نهایت لوکس‌گرایی و مدرنیته را در این قسمت به کار برده است.

برای بائوجون RS-7 پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 175 اسب‌بخار قدرت در نظر گرفته شده است. جعبه‌دنده اتوماتیک و البته سیستم انتقال قدرت FWD را به مشخصات فنی آن اضافه کنید.

دیدگاه کاربران