غول‌های آفرود خاکستری

بروزرسانی محصولات سری TRD Pro تویوتا

19 تیر 1399 11:56

در سال 2014 نسخه TRD Pro از خودروهای تویوتا به عنوان مجموعه‌ای از خودروهای تقویت شده آفرودر رسما معرفی شد. اکنون TRD Pro درحالی وارد سال 2021 می‌شود که در هفتمین سال حیات خود ، چهار مدل سکویا، تاندرا، تاکوما و فوررانر را در سبد محصولات به مشتریان ارائه می‌دهد.

در مدل‌های 2021 رنگ خاکستری روشن، جایگزین سبز ارتشی شده است.اولین تغییر بارز محصولات سری TRD Pro برای سال جدید را باید رنگ خاکستری روشن دانست که جانشین رنگ سبز ارتشی شده و از اوایل سال جاری در تصاویر تبلیغاتی نسخه TRD Pro از مدل‌های سکویا و فوررانر دیده می‌شود. بد نیست بدانید این رنگ تنها برای مدل 2021 این خودروها قابل انتخاب است.

غیر از رنگ جدید بدنه، فوررانر اکنون به صورت استاندارد به چراغ‌های LED جلو نیز مجهز شده که در نسخه TRD Pro شامل نوربالا نیز می‌شود. چراغ‌های مه‌شکن نیز از نوع LED انتخاب شده است.

محصولات سری TRD Pro تویوتا

رینگ‌های مشکی طرح جدید با تایرهای Nitto Terra Grappler مقاوم‌تر از نمونه‌های قبلی بوده و البته از طرح ظاهری خشن‌تری نیز بهره‌مند شده‌اند که با کاربری خودرو بیشتر همخوانی دارد.

تویوتا فوررانر TRD Pro مدل 2021 به کمک‌فنرهای Fox Internal Bypass مجهز شده که 6 سانتی‌متر ارتفاع دارد و در عین تامین ارتفاع لازم برای پیمودن مسیرهای بی‌راهه، راحتی سواری در راه‌های عادی را نیز فراهم می‌کند.

تویوتا همچنین با افتخار اعلام کرده که قرار است نسخه Trail Special Edition از مدل 2021 خودروهای تاکوما، تاندرا و فوررانر را که اوایل سال جاری در جریان نمایشگاه خودرو شیکاگو معرفی کرده بود، از اواخر امسال به فروش برساند. قیمت این خودروها نیز در زمان نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران