به استودیوی مجازی لامبورگینی خوش آمدید

رونمایی از اونتادور SVJ نسخه Xago

31 تیر 1399 16:48

لامبورگینی اوایل سال جاری میلادی امسال نسخه جدیدی از مدل اونتادور SVJ کانورتیبل را رونمایی کرد. حالا ایتالیایی‌ها با یک محصول ویژه به اسم ویرایش SVJ Xago روی همین خودرو بازگشته‌اند. اتفاق امروز تنها رونمایی از یک سوپراسپرت روباز خاص نیست. بلکه لامبورگینی در کنار این رونمایی، استودیوی سفارشی‌سازی مجازی خود به اسم Ad Personam را نیز معرفی کرده است. برنامه گسترده لامبورگینی برای فعالیت آنلاین در ایام پساکرونا.

لامبورگینی در کنار رونمایی از اونتادور SVJ نسخه Xago، استودیوی سفارشی‌سازی مجازی خود به اسم Ad Personam را نیز معرفی کرده است.شرکت می‌گوید Xago به افتخار زبان طراحی شش ضلعی معروف آن‌‌ها تولید شده است. طرحی که از ابرهای قطب شمال زحل الهام گرفته شده است. طبق اعلام لامبورگینی از این خودرو تنها 10 نمونه تولید خواهد شد و آن هم فقط مخصوص مشتریانی است که محصول خود را از طریق استودیوی مجازی طراحی Ad Personam سفارش دهند، رزرو می‌شود.

اگر دقت کنید در نمای بیرونی یک اثر گرافیکی شامل شش ضلعی‌های نقره‌ای که با حرکت به سمت طرفین محو شده‌اند، دیده می‌شود. نکته جالب اینجاست که هریک از آن‌ها شامل کنتراست رنگی منحصربه‌فرد هستند. اونتادور SVJ Xago مجهز به رینگ‌های سفارشی مشکی رنگ موسوم به Niero و دوخت و طرح ویژه برای صندلی‌های اسپرت هستند که همگی توسط استودیوی فوق ابداع شده‌اند. حتی در قسمت شماره پلاک خودرو نیز می‌توان ایده طرح شش ضلعی را مشاهده کرد.

بد نیست بدانید لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر مجهز به یک پیشرانه 12 سیلندر Vشکل با 770 اسب‌بخار قدرت و 720 نیوتن‌متر گشتاور است. در واقع این قوی‌ترین پیشرانه 12 سیلندر خودروساز ایتالیایی است. با این خروجی است که می‌توان صفر تا صد را در 2.8 ثانیه پیمود و به سرعت نهایی 350 کیلومتر برساعت رسید. سیستم مدرن ترمز اونتادور فوق کاری می‌کند که برای توقف در سرعت 100 کیلومتر برساعت تنها 30 متر مسیر نیاز باشد.

لامبورگینی اونتادور SVJ نسخه Xago

لامبورگینی پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی 150 کارشناس و مشاور را در این استودیوی مجازی گردهم بیاورد. از همین ماه مشتریان می‌توانند مشاوره اولیه خود را از طریق فناوری کمکی در نمایندگی‌های محلی به منظور تکمیل کل پروژه از قبل رزرو کنند. این برنامه از آنجایی حائز اهمیت است که بیش از 50 درصد از مدل‌های لامبورگینی که از خط تولید خارج می‌شوند، زیر نظر استودیوی فوق طراحی و تولید خواهند شد.

این مجموعه دیجیتالی و مجازی به لامبورگینی اجازه می‌دهد در زمانی که مسافرت‌های بین‌المللی محدود شده، امکان سرویس‌دهی به مشتریان همچنان فراهم باشد. تردیدی نیست که تجربه حضور در استودیوی Ad Personam آن هم به صورت حضوری یک اتفاق فوق‌العاده خواهد بود اگرچه مایه ناامیدی و تاسف است که شرایط فعلی دنیا مانع از کمک و توسعه بیشتر این پدیده شده است. با این حال یک استودیوی مجازی بهتر از بدون استودیو بودن است. این چیزی است که لامبورگینی به‌عنوان یکی از تنها گزینه‌های پیش رو تا زمانی که مشتاقانه پذیرای مشتریان حضوری باشد، ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران