در دونسخه 8 و 12 سیلندر

معرفی بنتلی کانتیننتال GTC مولینر

11 مرداد 1399 10:45

شرکت بنتلی تصمیم گرفته از نسخه روباز کانتیننتال GTC مولینر رونمایی کند و برای این امر، رویداد Cheval Blanc در سنت تروپز را درنظر گرفته است. طرح جدید ورودی‌های هوا در سپر جلو و جلوپنجره، رینگ‌های 22 اینچی مختص مولینر و فضای کابین سفارشی از مهمترین ویژگی‌های این مدل به شمار می‌آید.

بنتلی در بخش فنی کانتیننتال GTC مولینر نیز برای خواست مشتریان اهمیت زیادی قائل شده چراکه می‌توان این مدل را با دو پیشرانه 8 یا 12 سیلندر سفارش داد.کانال هوا در کنار درهای جلو که به نشان مولینر مزین شده نیز از همان طرح لوزی‌های نقره‌ای روی زمینه مشکی بهره‌مند شده که در نمای جلو دیده می‌شود. بنتلی امکان سفارش 88 رنگ متفاوت برای بدنه این خودرو را فراهم نموده است.

هرچند فرم بدنه چشمگیر است، اما طراحی داخلی این مدل را باید از نمونه استاندارد کاملاً جدا دانست. طرح لوزی‌شکل روی صندلی‌ها، پوشش داخلی درها و حتی روی بخش پوشاننده سقف نیز به چشم می‌خورد که در این مورد اخیر برای اولین بار مشاهده می‌شود. نکته جالب دیگر استفاده از نخ‌های دوخت با دو رنگ متفاوت بوده که باعث افزایش تضاد بصری می‌شود.

برای تزئین فضای داخلی داخلی بنتلی کانتیننتال GTC مولینر می‌توانید از میان هشت ترکیب رنگ سه‌گانه، یکی را انتخاب نمایید. طرح الماسی شکل روی بخش میانی داشبورد در کنار ساعت برند Breitling که انحصاراً برای مولینر ساخته شده و حاشیه کرومی خروجی‌های هوا و ساعت، همگی نمایی خاص به این بخش از خودرو هدیه کرده‌اند.

کابین بنتلی کانتیننتال GTC مولینر

مشتریان همچنین امکان سفارش سیستم صوتی Naim را خواهند داشت که شامل 18 بلندگو و دو مبدل به قدرت 2200 وات و آمپلی فایر 20 کاناله خواهد بود.

غیر از امکانات رفاهی و موارد ظاهری، بنتلی در بخش فنی کانتیننتال GTC مولینر نیز برای خواست مشتریان اهمیت زیادی قائل شده چراکه می‌توان این مدل را با دو پیشرانه 8 یا 12 سیلندر سفارش داد.

بنتلی کانتیننتال GTC مولینر

نیروگاه 12 سیلندر توئین توربوشارژ بنتلی شش لیتر حجم داشته و می‌تواند ظرف 3.8 ثانیه این کانورتیبل لوکس را به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند. پیشرانه هشت سیلندر توئین توربو 4 لیتری که جدیدتر از نمونه قبلی محسوب می‌شود البته کندتر بوده و برای رساندن این خودرو به سرعت یکصد کیلومتر برساعت به 4.1 ثانیه زمان نیاز دارد ضمن این‌که رقم حداکثر سرعت نیز 318 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

دیدگاه کاربران