• ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو اتوماتيک
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو
  • ام وي ام X22 پرو

تاثیر اکسیر جوانی روی کراس‌اور ریزنقش چری

تست و بررسی ام وی ام X22 پرو اتوماتیک توربو IE

22 خرداد 1402 18:00

ام وی ام X22 به عنوان خواهر بلندقامت مدل 315 به بازار معرفی شد تا مشتریانی که به دنبال یک هاچ‌بک جمع‌وجور اقتصادی هستند ولی همزمان به ظاهر کراس‌اورها علاقه دارند را راضی نگاه دارد؛ در ابتدا همه چیز طبیعی پیش رفت و هر دو نماینده هاچ‌بک و هاچ‌بک‌کراس مدیران‌ خودرو، فروش نزدیکی را تجربه نمودند؛ در واقع قیمت ارزان‌تر 315 از یک سو و جذابیت ظاهری برتر X22 از سوی دیگر توازن را در فروش برقرار کرده بود؛ اما ناگهان تب شاسی‌بلندسواری با سرعتی بیش از پاندمی کرونا جهان را درنوردید و به دنبال آن X22 به عنوان یکی از ارزان‌ترین کراس‌اورهای موجود در بازار، به محبوبیتی دوچندان دست یافت و برخلاف 315 جدید (پلاس) که مشتری چندانی نداشت، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نمود.

البته ام وی ام X22 از لحاظ مشخصات فنی خودرویی کاملاً معمولی به حساب می‌آمد و حتی با مشکلاتی نظیر ضعف هندلینگ نیز مواجه بود، اما کمپانی چینی که رویایی جهانی شدن را در سر می‌پروراند، تصمیم گرفت در طول زمان مشکلات آن را (در حدی که هزینه وحشتناکی نداشته باشد) برطرف سازد. مثلاً آپشن مهم ESP به X22 اضافه شد، تا افتضاحی که در پیست آزادی پیش آمده بود دیگر تکرار نشود و گزینه‌هایی مثل HAC و TPMS نیز آسایش بیشتری برای راننده فراهم آوردند؛ بعد از آن هم دختر محبوب قبیله چری زیر تیغ جراحی زیبایی رفت و با یک سری ژل و بوتاکس و عمل‌های مختلف، چهره‌ای به مراتب جوان‌تر و جذاب‌تر بدست آورد. تازه تغییرات نسخه فیس‌لیفت که با پسوند پرو در بازار شناخته می‌شود به همین موارد ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه باطن خودرو نیز دگرگون شده است.

طراحی ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

در ادامه «باما» همراه باشید تا شما را با تمامی اصلاحات صورت گرفته روی ام وی ام X22 پرو آشنا کنیم.

بررسی طراحی ظاهری ام وی ام X22 پرو اتوماتیک

ام وی ام X22 از همان اول چهره خوبی داشت و به کمک همین زیبایی ظاهری، حتی نقطه ضعف‌هایش را مخفی می‌نمود. اصلاً این روزها اگر کمی قدبلند باشید و به ظاهرتان برسید دیگر کسی به بدخلقی‌هایتان توجه نخواهد کرد! حال در نسخه پرو اوضاع بهتر هم شده و فیس‌لیفت موفق دماغه، ظاهری به مراتب مدرن‌تر از قبل را پیش رویمان قرار داده است. چراغ‌های اصلی از محل همیشگی خود به داخل سپر کوچ نموده‌اند و جایشان را به دیلایت‌های باریک و زیبا داده‌اند. ترکیب این چراغ‌های روشنایی در روز با جلوپنجره‌ بزرگ کهکشانی و سپر اسپرت، حالتی خشن و تهاجمی را پدید آورده، که بیشتر به محصولات خانواده لوکس مدیران‌ خودرو یعنی فونیکس نزدیک است.

البته شاید بگویید چری به وضوح از روی هیوندای کونا کپی‌برداری کرده است، ولی در دنیای امروزی که اکثر گوشی‌ها و ماشین‌ها شبیه به هم شده‌اند این مسئله خیلی هم مهم به نظر نمی‌رسد؛ اصلاً من ترجیح می‌دهم تیپ ظاهری‌تان را مو به مو از روی «برد پیت» تقلید کنید تا این‌که بخواهید بواسطه حفظ خلاقیت فردی‌، شلوار باب‌اسفنجی بپوشید!

طراحی ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

در هر صورت ظاهر ام وی ام X22 پرو هم زیبا از آب درآمده است؛ فقط ای کاش حالا که دماغه فیس‌لیفت اساسی شده، دستی هم به سر و روی نیم‌رخ و بخش انتهایی خودرو کشیده می‌شد، اما متاسفانه تمامی تغییرات در این قسمت‌ها به موارد کوچکی نظیر تعویض آینه‌های جانبی با مدل جدید، اضافه شدن قطعه تزئینی روی ستون C، دیفیوزر و شبرنگ‌های عقب متفاوت، دودی شدن چراغ‌های خطر و تعویض زه کرومی میان آن‌ها با نوع مشکی‌رنگ و مواردی از این دست محدود می‌شود. نتیجه این‌که وقتی از جلو به ام وی ام X22 پرو می‌نگریم، یک خودرو یکاملاً جدید و امروزی را می‌بینیم ولی در سایر زوایا به سختی می‌توان این مدل را از نسخه‌های قدیمی تشخیص داد.

بررسی کابین ام وی ام X22 پرو اتوماتیک

در داخل کابین هم تغییرات گسترده‌ای صورت گرفته است، که شاید فضای کلی را خیلی زیباتر از قبل نکرده باشد، اما در عوض هارمونی و ارگونومی را بهبود بخشیده؛ مثلاً فرمان D شکل ام وی ام X22 پرو، در هنگام سوار و پیاده شدن جای پای بیشتری در اختیار راننده قرار می‌دهد و کار با نمایشگر 9 اینچی جدید که مقداری به سمت راننده متمایل شده راحت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. نشانگرهای کلاستر نیز به سبک سنتی خود بازگشته‌اند؛ یعنی دیگر عقربه‌های دور موتور و سرعت‌سنج خلاف جهت یکدیگر حرکت نمی‌کنند، که حداقل با سلیقه شخصی من سازگارتر است. ترمز پارک برقی نیز به ماشین اضافه شده است، که کار با آن حس خوبی دارد. همچنین تغییر فرم دریچه‌های تهویه و استفاده از خطوط شکسته بیشتر در کابین، فضای داخل را با ظاهر اسپرت بیرونی هماهنگ نموده است.

کابین ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

در این بین نباید از ترکیب مناسب رنگ‌ها در داخل کابین غافل شد. در واقع استفاده از پس زمینه مشکی مات و ترکیب آن با مشکی پیانوئی، طرح فیبرکربن، خطوط نارنجی و حتی کرومی دست به دست هم داده‌اند، تا اتاق ام وی ام X22 پرو مقداری لوکس‌تر و اسپرت‌تر از واقعیت به چشم آید. در واقع به کمک این طراحی و رنگ‌آمیزی، خصلت‌های اقتصادی کابین از جمله پلاستیک‌های خشک به کار رفته خیلی به چشم نمی‌آیند. البته به طور کلی کیفیت متریال هم بهبود نسبی داشته، ولی هنوز به سطح ایده‌آل نرسیده است.

فضای بار ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

از لحاظ فضاسازی نیز اوضاع به نسبت انتظاری که از یک هاچ‌بک‌کراس جمع و جور می‌رود مناسب به نظر می‌رسد. در واقع ام وی ام X22 پرو به لطف سقف بلند و فاصله محوری نسبتاً خوب، توان میزبانی از 4 سرنشین بزرگسال و یک کودک را خواهد داشت، هرچند بهتر است نفرات عقب قدی کوتاه‌تر از 180 سانتی‌متر داشته باشند. صندوق عقب نیز عمق خوبی دارد و به نسبت ابعاد ماشین فضای قابل‌ قبولی در اختیار قرار می‌دهد.

بررسی امکانات ام وی ام X22 پرو

ام وی ام X22 در ابتدای امر با امکاناتی معمولی قدم به خیابان‌های کشورمان گذاشت اما در طول زمان گزینه‌هایی نظیر: نشانگر فشار باد تایرها (TPMS)، کنترل هوشمند کشش (TCS)، پایداری الکترونیکی (ESP) و سامانه کمکی حرکت در سربالایی‌ها (HAC) به لیست آپشن‌هایش اضافه شدند؛ حال نسخه پرو با دست پر تر از قبل به میدان آمده و در کنار موارد قبلی، گزینه‌های جدیدی شامل: فرمان برقی D شکل، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر بزرگ‌تر 9 اینچی، ترمز پارک برقی مجهز به اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در شیب، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS)، چراغ‌های LED و KeyLess با امکان استارت پیشرانه از راه دور با ریموت را هم به شما پیشکش می‌نماید.

آپشن ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

از دیگر امکانات X22 پرو می‌شود به مواردی مثل: سیستم ترمز کمکی (EBA)، کروز کنترل، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، Mirror Link، سنسور پارک، دوربین عقب، رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، سانروف برقی و روکش‌های چرمی اشاره کرد که در مجموع اکثر مشتریان را راضی نگاه می‌دارند. به خصوص اگر قرار بر مقایسه با رقیب درویش مسلکی مثل رنو ساندرو استپ‌وی باشد، که دیگر نور علی نور است!

با این حال همچنان جای خالی مواردی نظیر: سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ایربگ‌های جانبی، صندلی‌های برقی و مواردی از این دست برای یک خودرو امروزی احساس می‌شود.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X22 پرو

تقریباً در همه جای دنیا وقتی بخواهند خصلت‌های اقتصادی خودرو را بهبود بخشند روی کاهش حجم پیشرانه و بهینه شدن مصرف سوخت تمرکز می‌کنند، تا هم از شر مالیات مضاعف خلاص شوند و هم این‌که مشتریان را از پرداخت هزینه‌ بالای سوخت مصون نگاه دارند؛ ولی اینجا ایران است و گاه روش‌های منطقی نتیجه عکس می‌دهد! مثال زنده‌اش اکنون پیش رویمان ایستاده. کمپانی چری برای X22 پرو یک پیشرانه کاملاً جدید را در نظر گرفته که تنها 3 سیلندر و مجموعاً یک لیتر حجم دارد، اما به لطف پرخوران توربو، قدرتی نزدیک به انجین قبلی (که یک سیلندر بیشتر و 500 سی‌سی حجم بالاتر داشت) تولید می‌کند. نتیجه این‌که مصرف سوخت به حوالی 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر کاهش یافته؛ اما چه سود که نرخ ارزان بنزین از یک سو و قیمت گران ماشین و لوازم یدکی از سوی دیگر باعث شده صرفه‌جویی حاصله خنثی شود و هزینه نگهداری از خودرو (به دلیل پیچیدگی‌های فنی انجین توربو و نیاز به بنزین و روغن مرغوب‌تر) درعمل بالاتر رود. تازه با توجه به کیفیت پایین سوخت در کشور میزان مصرف هم از عدد اعلامی بیشتر خواهد شد و احتمال خرابی توربو با توجه به احتراق ناقص بنزین اکتان پایین بالاتر می‌رود.

پیشرانه توربو ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

با این حال نکات مثبت دیگری وجود دارند که می‌توانیم به آنها دل‌خوش کنیم. مثلاً درست است که قدرت ام وی ام X22 پرو 3 اسب‌بخار کاهش یافته و به عدد 102 رسیده است، اما در عوض گشتاور حدود 15 نیوتن‌متر افزایش داشته و حالا با 150 نیوتن‌متر تورک تولیدی (که از دورهای پایین‌ در دسترس قرار دارد) می‌توان به کشش بهتر در سربالایی‌ها امید داشت. گیربکس 4 سرعته AT قدیمی هم با نمونه ضریب پیوسته CVT جایگزین شده، که این مدل قبلاً روی سایر محصولات چری از جمله آریزو 5 جدید و 6 جوابش را به خوبی پس داده است.

در بخش تجربه رانندگی خواهیم دید که این مجموعه برای وزن 1239 کیلوگرمی X22 پرو کافی خواهد بود یا خیر ولی فعلاً که روی کاغذ شرایط راضی‌کننده است. فقط ای کاش حالا که بخش اعظم قسمت‌های فنی ماشین اصلاح شده، سیستم تعلیق ساده عقب نیز به نوع مولتی‌لینک ارتقاء می‌یافت، تا کیفیت سواری و پایداری قسمت انتهایی بهبود یابد اما این اتفاق نیفتاده است.

در خصوص ایمنی هم متاسفانه گزارش جامعی از یک نهاد معتبر پیدا نکردیم تا میزان امنیت ام وی ام X22 پرو را با آن بسنجیم، اما با توجه به اینکه ام وی ام 315 که پلتفرم مشابهی با  میهمان امروزمان دارد موفق شده 4 ستاره از CNCAP دریافت کند می‌توان امیدوار بود که این محصول جدیدتر و درشت‌تر هم استاندارهای نسبی را برای حفاظت از جان سرنشینان داشته باشد؛ هرچند تعداد کم ایربگ‌ها (فقط 2 عدد برای نفرات جلو) همچنان جای گلایه دارد.

تجربه رانندگی با ام وی ام X22 پرو

شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که مشتریان را به خرید ام وی ام X22 پرو تشویق می‌کند، این باشد که حس و حال کلی ماشین، لوکس‌تر از رقبای هم‌قیمتش است. مثلاً داخل 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای (که تقریبا در همین رده قیمتی قرار دارد) کاملاً متوجه می‌شوید در خودرویی اقتصادی و نسبتاً قدیمی نشسته‌اید ولی اینجا حداقل ظاهر امر مدرن و امروزی به چشم می‌آید. کیفیت قابل‌قبول، آپشن‌های مناسب، ارگونومی نسبتاً خوب و ترکیب هوشمندانه رنگ‌ها، مجموعه‌ای صمیمی و شیک را پدید آورده‌اند، که در نوع خودش جالب توجه است.

تجربه رانندگی ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

به سراغ رانندگی برویم؛ فعلاً که در آغاز کار همه چیز رو به راه به نظر می‌رسد؛ فرمان برقی نرم و روان است و امکانات متنوع با دسترسی آسان، رانندگی را لذت‌بخش نموده‌اند. به خصوص که در شهر شلوغی همچون تهران به دلیل ابعاد جمع و جور بدنه و دید پیرامونی کافی مشکلی برای مانور در معابر تنگ و یا پیدا کردن جای پارک نداریم. گیربکس هم رفتاری منطقی از خود نشان می‌دهد و با پیشرانه سه سیلندر ام وی ام X22 پرو تقریباً هماهنگ است. البته تجربه سواری با آریزو 5 با همین جعبه‌دنده توقعم را مقداری بالا برده است، اما اینجا با پیشرانه ضعیف‌تری سر و کار داریم و درنتیجه باید انتظاراتم را کاهش دهم. به خصوص که پیشرانه کوچک X22 پرو به شدت به پرخوران خودش وابسته است و درنتیجه در آغاز حرکت، به خصوص اگر در سربالایی قرار گرفته باشید، با تاخیر در شتاب‌گیری مواجه خواهید شد؛ ولی با کمی دور گرفتن و تغذیه توربو با گازهای خروجی اوضاع تغییر می‌کند و گشتاور قابل‌قبول 150 نیوتن‌متری تاثیرش را می‌گذارد.

ام وی ام X22 پرو بیشتر برای استفاده‌های شهری ساخته شده است، اما با توجه به شتاب صفر تا صد حدود 14 الی 15 ثانیه و کشش قابل‌ قبول، می‌توان برای مسافرت‌ها نیز رویش حساب باز نمود؛ البته به شرط آن‌که خیال کل‌کل با سایر ماشین‌ها را از سرتان بیرون کنید و در جاده‌های پر پیچ و خم کوهستانی با سرعت مطمئن برانید تا ضعف هندلینگ ماشین کار دستتان ندهد!

بد نیست بدانید که ساختار کلی پلتفرم X22 تفاوت چندانی با 315 ندارد و تازه اینجا به واسطه ارتفاع بیشتر از سطح زمین، مرکز ثقل خودرو بالا رفته و پایداری ضعیف‌تر شده ‌است؛ برای جبران مشکل، کیفیت سواری را تا حدودی فدا کرده‌اند تا به واسطه بازی کمتر فنرها، حرکات عرضی و الاکلنگی کنترل شود، اما در نهایت موفقیت چندانی حاصل نشده است، چراکه سیستم تعلیق ساده Torsion Beam قسمت عقب نه توان خوبی در جذب ضربات دارد و نه در پیچ‌ها انعطاف لازم را از خودش نشان می‌دهد. در این بین تنها دلخوشی ما به آپشن کنترل پایداری الکترونیکی است، که انصافاً خوب عمل می‌کند و در نتیجه اگر از سرعت مطمئنه تخطی نکنید به خوبی شما را داخل مسیر نگاه خواهد داشت.

تجربه رانندگی ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

ترمزها نیز عملکرد خوبی دارند و به نسبت توانایی‌های حرکتی ماشین، قدرتمند به نظر می‌رسند. چه بسا با تعویض تایرها با نوع مرغوب‌تر بتوان حتی نتیجه بهتری هم بدست آورد.

متاسفانه در دورهای بالا صدای موتور به داخل کابین نفوذ می‌کند، اما اگر تجربه سواری با X22 قدیم را داشته باشید، متوجه می‌شوید که این مشکل نسبت به گذشته مقداری بهبود یافته است. سیستم صوتی هم برای استفاده معمول خوب است، ولی اگر خیلی به کیفیت صدا اهمیت می‌دهید مجبورید مقداری روی این قسمت هزینه کنید. نکته آخر هم این که خشکی سیستم تعلیق X22 پرو در قسمت جلو چندان آزاردهنده نیست و بیشتر کوبش‌ها به بخش عقبی خودرو منتقل می‌شوند و این یعنی مجردها یا خانواده‌های جوان مشکل خاصی با این قضیه نخواهند داشت.

راند نهایی با ام وی ام X22 پرو

ام وی ام X22 کراس‌اور خوش قیافه‌ای بود و حالا خوش‌قیافه‌تر هم شده، مجهز بود و حالا مجهزتر شده و در این بین از لحاظ ارگونومی و گشتاور موتور نیز مقداری پیشرفت داشته است. البته هنوز هم شتاب خارق‌العاده‌ای ندارد و با توجه به سادگی سیستم تعلیق عقب، کیفیت سواری ایده‌آل یا هندلینگ دلچسبی ارائه نمی‌کند، اما به لطف تغییرات صورت گرفته در مجموعه پیشرانه و سیستم انتقال قدرت، در مجموع کشش بهتری بدست آورده و در سفرهای جاده‌ای قدرتمندتر و همزمان کم‌مصرف‌تر ظاهر می‌شود. نکته دیگر این‌که اکثر رقبایش نظیر چانگان CS35 و برلیانس کراس مدتی است از بازارمان خداحافظی کرده‌اند و حالا در این رده کراس‌اور چندانی حاضر نیست تا برای ام وی ام X22 پرو دردسر ایجاد کند. در حقیقت اکثر خودروهای این سطح قیمتی یا مثل پژو 207 اتوماتیک هاچ‌بک هستند و وجهه ظاهری یک کراس‌اور (حتی از نوع کوچک تک دیفرانسیل) را ندارند و یا دست دوم هستند.

تست و بررسی ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک

با تمامی این صحبت‌ها اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا قابلیت‌های دینامیکی ماشین برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است این ماشین خیلی هم مناسب حالتان نخواهد بود. حتی خودرویی مثل جک S3 علیرغم ظاهر قدیمی و نه‌چندان موزون و قیمت مقداری گران‌تر، برای مسافرت و استفاده‌های خانوادگی گزینه بهتری به نظر می‌رسد، چراکه هم بزرگ‌تر و جادارتر است، هم قدرت موتور بیشتری دارد و هم این که پیشرانه‌اش نسبت به انواع توربو حساسیت کمتری به کیفیت پایین بنزین‌های بین راهی نشان می‌دهد؛ اما برای خانم‌ها، مجردها و به طور کلی خانواده‌های جوانی که بیشتر از ماشین در داخل شهر استفاده می‌کنند X22 پرو گزینه جذاب‌تری (نسبت به S3) خواهد بود؛ زیرا ظاهرش زیباتر است، قیمت ارزان‌تری دارد و همزمان امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمناً گستردگی مناسب شبکه خدماتی و گارانتی 4 ساله مدیران‌ خودرو نیز تا حد زیادی نگرانی‌ از بابت پیچیدگی‌های‌ فنی یک خودرو توربو را کاهش داده است.


اخبار شرکت مدیران خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت مدیران خودرو، شامل شرایط فروش ام وی ام، شرایط فروش اقساطی چری، شرایط فروش اعتباری فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری، همچنین آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام و چری با خودروهای نو و همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مطلب قیمت لوازم یدکی ام وی ام و همچنین مطلب سرویس ادواری مدیران خودرو را نیز از دست ندهید.

عکاس: سیاوش سیدنژاد

دیدگاه کاربران
شمشیر 1402/11/13
سلام بر دوستان عزیز به نسبت قیمتش خوبه از ماشین ایرانی بهتره ولی نمیشه با محصول کره ای یا حتی بعضی چینی های بالای یک میلیارد مقایسه کرد ولی روی قیمتش خوبه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/11/10
ایکس22تنها ایرادی که دارد فقط موتوری هست که برای خرید و فروش مشتری به مشکل میخورد هر چندتقویت شده ولی باز هم مشتری دل دل میکند چون سه سیلندر است
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/5
درود بر شما...بنده فروردین سال 1402 خودرو ایکس 22 پرو IE را تحویل گرفته ام.(زمانی که قیمت 680 بود ثبت نام کردم)و اکنون که آذر ماه سال 1402 میباشد تجربه رانندگی در 6000کیلیومتر را خدمت شما شرح میدهم.از لحاظ مصرف سوخت در شهر مصرف بین 7 الی 8 لیتر متغیر میباشد.مصرف سوخت در جاده بین 5 الی7 نیز متغیر میباشد.از نظر سواری هم از خودروهای ایرانی که سوار شده ام از جمله دنا و رانا و 206 و207 و ال 90 و سمند خیلی خیلی بهتر است.از نقاظ ضعف میتوان به حساس بودن توربو به بنزین سوپر اشاره کنم.اگر در شهرستان هستید و بنزین سوپر کمتر پیدامکنید پیشنهادد من ایکس22 دنده های پرو میباشد.از لحاظ آپشن هم بخصوص اتوهولد آن در ترافیک خیلی کاربردی است و باعث سهولت رانندگی میگردد.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/8/9
سلام ایرانیهای عزیز.بزرگوارها.لطفا لطفا لطفا کسانیکه ماشین مورد نظر را دارند نظر بدهند تا مردم عزیز بتوانند در مورد ماشین انتخابی خوب تصمیم بگیرند.لطفا لطفا لطفا بیخودی الملک نباشید وبی خودی نظر ندهید
پاسخ
1
0
0
Mori67 1402/8/27
متاسفانه بعضی از کامنتها ساخته و پرداخته گروه بازاریابی شرکت های خودروسازی است و در نتیجه باعث گمراه شدن خریداران خودرو می شود
0
1
Mehdi1364 1401/7/21
سلام دوستان نظرمو بعد از ۲۵۰۰کیلومتر رانندگی با این ماشین به اشتراک میزارم.اول اینکه من سال ۹۸ یه دنا پلاس صفر گرفتم و به شدت از کیفیت پایین بدنه و خرابی موتور و کپ بودن ماشین در سربالایی ناراضی بودم از اونجایی که تو شهر شمالی و کشور ساکن هستم و اب هوای مرطوب و باراندگی زیاد تو شهرمون این ماشین در دوسال پوسیده شده بود و ۲۲پرو گرفتم.دوستان از نظر شتاب عالی من تمام جمعه هارو به ییلاقات گیلان سفر کردم با حجم بار زیاد حتی جایه سوزن دیگه نداشت ماشین تو سربالابدون کپ شتاب بالا و بدون مشکل و سفر اخرم که همین دو روز پیش به مشکین شهر اردبیل بود پر از سربالایی ها و شیب تند گیربوکس هماهنگ با موتور و شما هیچ احساسی نمی کنید که این ماشین سه سیلندر هست.صندلی هایه راحت و اپشن هایه خوب.فقط دوتا مشکل دارم باهاش اینکه فضای صندوق عقب و سرنشین عقب نسبت به دنا خیلی کمه و دوم اینکه چاله ها و موج جاده رو به اتاق و سرنشین انتقال میده که با دنا این مشکل رو نداشتم و تا الان مشکلی با این ماشین نداشتم ولی با دنا هرماه نمایند گی بودم هردفعه یه مشکل
پاسخ
0
1
0