• چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)
  • چانگان سي اس 15 سايپا (Changan CS15)

لیست امکانات منتشر شد

بررسی چانگان سی اس 15 سایپا (Changan CS15)

23 آبان 1402 16:45

لیست امکانات CS15 سایپا

آبان 1402: دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402، در آبانماه و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید. شرکت سایپا که با دست پر آمده بود، برای نخستین‌بار از کراس‌اور کوچک Changan CS15 نیز در این نمایشگاه، رونمایی کرد.

بررسی چانگان سی اس 15 سایپا (Changan CS15)

کراس‌اور CS15 چانگان، برای آنکه بتواند قیمت اقتصادی‌اش را حفظ کند، مجبور شده که از یک موتور تنفس طبیعی بهره ببرد ولی خوشبختانه گیربکس اتوماتیک DCT در این خودرو وجود دارد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سایپا، نسخه عرضه شده در بازار ایران، تیپ 2 این محصول بوده و دارای ویژگی‌های زیر است:

. ترمز دیسکی در جلو و عقب
. ترمز پارک دستی
. ترمز ABS و EBD
. سیستم کنترل پایداری
. دو ایربگ
. آنتن کوسه‌ای
. نمایش دما هوای بیرون
. صندلی با روکش چرم
. تنظیم آینه جانبی برقی
. آینه جانبی تاشو دستی
. صندلی راننده 6 حالته دستی
. صندلی شاگرد 4 حالته دستی
. ایزوفیکس
. چراغ اتولایت
. چراغ دی لایت
. چراغ مه شکن عقب
. چراغ هالوژنی جلو
. قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
. سنسور تنظیم فشار باد تایر
. مانیتور 7 اینچی
. دوربین عقب
. شیشه رنگی
. کلید ریموت
. سنسور عقب
. سیستم تهویه مطبوع دستی
. سانروف
. کروز کنترل
. صفحه کیلومتر دیجیتال
. کمربندهای جلو قابل تنظیم
. هشدار روشن ماندن چراغ
. کنترل صدا روی فرمان

بررسی چانگان سی اس 15 سایپا (Changan CS15)

مونتاژ چانگان CS15 در ایران

مرداد 1402: همزمان با واردات برخی از مدل‌های چانگان توسط شرکت خودروسازی سایپا، خبر رسیده که این شرکت قرار است علاوه بر واردات، مونتاژ برخی از خودروهای ارزان‌قیمت چانگان را نیز در کشورمان آغاز کند.

آنطور که منابع اگاه خبر داده‌اند، نخستین محصول مونتاژی جدید چانگان در ایران، احتمالا کراس‌اور کوچک CS15 است؛ خودرویی که می‌تواند رقیب بسیار خوبی برای محصولاتی مانند X22 PRO شرکت مدیران خودرو و همچنین جک S3 شرکت کرمان موتور باشد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی سایپا پیش برود، احتمالا نخستین محصول مونتاژی چانگان را سال 1403 در خیابان‌های کشورمان خواهیم دید.


طراحی چانگان CS15 مونتاژی

فیس‌لیفت جدید کراس‌اور چانگان با نام CS15 خود را برای حضور در بازار آمریکای لاتین با عرضه اولیه در شیلی آغاز می‌کند؛ خودرویی که از نظر طراحی سبک جدید زبان بصری شرکت را به نمایش گذاشته است.

سال 2019 بود که اولین فیس‌لیفت چانگان CS15 در بازار بومی چین رونمایی شد. چانگان به خوبی نشان داده است که می‌خواهد سطح جدیدی از مشتراین مدرن‌پسند را جذب خودش کند چراکه نسخه جدید، طراحی گیراتری از ویرایش‌های قبلی دارد. ضمن اینکه علاوه بر بازار چین، فروش این خودرو در بازار آمریکای لاتین نیز انجام شده است.

در فیس‌لیفت چانگان سی اس 15، چینی‌ها تغییرات محسوسی را روی این کراس‌اور کوچک، اعمال کرده‌اند مانند بزرگ‌تر شدن جلوپنجره و اعمال خطوط جسورانه روی کاپوت، دریچه‌های هوا، سپرها و حتی بدنه. گلگیرهای عضلانی نیز یکی دیگر از المان‌های اسپرت چانگان CS15 جدید هستند.

چانگان CS15

در قسمت عقب چراغ‌هایی به هم متصل با تریم مشکی خودنمایی می‌کنند. رینگ‌های آلیاژی تازه طراحی شده را نیز به لیست تغییرات بصری این خودرو اضافه کنید. با این حال کارشناسان می‌گویند جذاب‌ترین قسمت این خودرو طراحی داخلی و به‌ویژه داشبورد آن است.

کابین چانگان CS15

در کابین CS15 شاهد قطعات نسبتا با کیفیت هستیم که در کنار اجزای کرومی، فرمان D کات با روکش چرم میکروفایبر، دکمه‌هایی با روکش مشکی پیانو و فرم جالب اهرم ترمز دستی، فضایی خوشایند برای سرنشینان ایجاد کرده است. 

ورود بدون کلید، استارت دکمه‌­ای، چراغ‌های خودکار، چراغ خوشامد، آینه­‌های تاشو و سیستم تهویه خودکار با فیلتر هوا، بخشی از امکانات رفاهی درنظر گرفته شده برای چانگان CS15 است. البته اگر تیپ فول آپشن این خودرو را سفارش دهید، آپشن‌های کامل‌تری مانند کروز کنترل، ایربگ جانبی، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، کمکی حرکت در سربالایی، چراغ‌های خودکار، سقف پانوراما، صندلی‌های چرم، رینگ‌های 17 اینچی و ... نیز روی این خودرو نصب می‌شوند. هنوز مشخص نیست که سایپا، می‌خواهد خودرو CS15 را با چه آپشن‌هایی به ایران بیاورد.

مشخصات فنی چانگان CS15 مونتاژی

چانگان CS15 با پیشرانه 1.5 لیتری سری BlueCore به تولید رسیده است؛ پیشرانه‌ای تنفس طبیعی که می‌توان آنرا هم با گیربکس 5 دنده دستی و هم با گیربکس 5 دنده اتوماتیک دوکلاچه، سفارش داد.

مشخصات فنی چانگان سی اس 15
کد موتور JL473QF
نوع موتور 1.5 لیتری
قدرت 106 اسب بخار
گشتاور 145 نیوتن متر
مصرف 5.9 لیتر
سرعت 165 کیلومتربرساعت

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

قیمت چانگان CS15 مونتاژی

در بازار چین، قیمت چانگان CS15 سایپا، اگر با گیربکس دستی باشد، حدود 62 هزار یوآن بوده که تقریبا معادل 9 هزار دلار است. اما اگر این خودرو را با گیربکس اتومات سفارش دهید، قیمتش به حدود 11 هزار دلار می‌رسد.


شرایط فروش چانگان

برای اطلاع از آخرین اخبار چانگان در ایران و همچنین جهت مشاهده شرایط فروش فوری چانگان و پیش فروش چانگان، مقاله شرایط فروش چانگان را مطالعه کنید. در لینک خرید چانگان نیز می‌توانید جدیدترین آگهی‌های خودرو چانگان را در سراسر کشورمان، مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران
علیرضا تقوی 1402/8/26
محصولات چانگان از باکیفیت ترینهای چینی هستند
پاسخ
0
0
0