افشای اولین جزییات از افعی جدید

فورد شلبی GT500 مدل 2021

21 شهریور 1399 15:00

معرفی فورد موستانگ مک‌وان در سال 2021 اتفاقی مهم خواهد بود که گویا تا وقوع آن زمان زیادی هم باقی نمانده است. سندی که اخیرا توسط Speed Phenom، یکی از کاربران فعال شبکه یوتیوب، منتشر شده حاکی از آن است که نسخه­های مختلف موستانگ جدید شامل GT500 در سال 2021 با تغییراتی تازه عرضه خواهند شد.

نسخه جدید شلبی GT500 قرار است در سال 2021 با چندین تغییر مهم معرفی شود.اولین تغییر را باید اضافه شدن سه رنگ جدید شامل زرد (Grabber Yellow)، خاکستری کربنی (Carbonized Gray) و آبی (Antimatter Blue) به طیف رنگ‌­های قابل انتخاب برای بدنه نسخه های GT و پایه اکوبوست فورد ماستنگ دانست.

براساس فایل PDF منتشر شده، پکیج Carbon Fiber Handling نیز برای شلبی GT500 2021 قابل سفارش بوده و شامل رینگ‌­های 20 اینچی کربن بلک، فلاپ و زیرسپری جدید و ضربه گیر کمک فنر می‌شود. نکته مهم درباره مدل 2021 این است که می­‌توان این پکیج جدید را در ترکیب با دو پکیج قبلی ارائه شده برای این خودرو سفارش داد، امری که در مدل 2020 امکانپذیر نبود. قیمت این پکیج جدید هنوز اعلام نشده است. طبق سند انتشار یافته، موستانگ مک‌وان نیز در رنگ‌­های خاکستری، نقره‌ای، مشکی، سفید، آبی، نارنجی، قرمز و زرد قابل سفارش خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی­‌های انجام شده، نسل جدید موستانگ اواخر سال 2022 معرفی شده و تا 8 سال در چرخه تولید خواهند ماند.

فورد موستانگ توانسته همچنان جای خود را در خطوط تولید فورد حفظ نماید ولی چندین مدل از جمله فیستا، فوکوس، فیوژن و تاروس دیگر در ایالات متحده عرضه نخواهند شد. براساس برخی شنیده‌ها، قرار است فورد خودرویی را به عنوان رقیب سوبارو اوت‌بک به بازار روانه کند هرچند که فعلا مطلبی به صورت رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران