ظاهری اسپرت اما بدون تغییرات فنی

معرفی هیوندای i20 N Line

10 مهر 1399 10:36

پنج سال پیش برای نخستین بار شاهد معرفی نسخه  N Sport از هیوندای i20 بودیم، خودرویی که شاید نتوانست انتظارات از یک هاچ‌بک با نشان N را برآورده کند. اکنون و پس از افزایش تعداد اعضای خانواده محصولات هیوندای مزین به نشان N، نسخه N Line از نسل جدید هیوندای i20 نیز معرفی شده است.

همچون سایر مدل‌های N Line، ویژگی‌های اسپرت ظاهری این خودرو در کنار قوای محرکه استاندارد قرار گرفته است.همچون سایر مدل‌های N Line، ویژگی‌های اسپرت ظاهری این خودرو در کنار قوای محرکه استاندارد قرار گرفته، بدین معنی که شما خروجی اگزوز دوگانه اسپرت را روی خودرویی دریافت می­‌کنید که به پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی بنزین‌سوز با 83 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است. البته پیشرانه یک لیتری توربوشارژ در دو نوع به قدرت‌های 99 یا 118 اسب‌بخار با فناوری هیبرید خفیف هم قابل سفارش است.

کیت بدنه i20 N Line مواردی مثل سپرهای اسپرت جلو و عقب و رینگ‌های 17 اینچی سفارشی دورنگ را هم شامل می‌­شود ضمن این‌که می‌­توان رنگ‌های مشکی فانتوم، خاکستری آئورا، طلایی برنزی و سفید قطبی با سقف مشکی را برای بدنه آن سفارش داد.

کابین هیوندای i20 N Line

در فضای کابین هم تغییرات جزئی رخ داده که شامل صندلی­‌های اسپرت جلو، فرمان برند N، دوخت قرمز روکش‌ها، پدال‌های فلزی و روکش چرمی دسته دنده می­‌شود.

فروش نسخه اسپرت از هیوندای i20 از بهار 2021 در اروپا آغاز خواهد شد ضمن این‌که نسخه کامل‌تر آن با 200 اسب‌بخار قدرت و بسیاری بروزرسانی­‌های فنی همچون فرمان‌پذیری بهتر، ترمزهای قدرتمند و سیستم تعلیق اسپرت هم در راه است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران