در تیراژ 1000 دستگاه

معرفی نسخه Black Line از لکسوس UX

12 مهر 1399 13:42

UX آخرین عضو خانواده محصولات لکسوس بوده که برای سال 2021 به دریافت نشانه‌های نسخه سفارشی Black Line در بدنه و کابین مفتخر شده است.

قرار است نسخه Black Line از لکسوس UX در تیراژ تنها یک هزار دستگاه از بهار سال آینده به متقاضیان عرضه شود.همچون سایر خودروهای ساخت لکسوس که قبلاً تحت نام Black Line معرفی شده‌اند، این مدل هم براساس نسخه هیبرید از سری UX یعنی مدل UX 250h شکل گرفته و قرار است در تیراژ تنها یک هزار دستگاه از بهار سال آینده به متقاضیان عرضه شود.

برای بدنه UX 250h Black Line می‌­توان یکی از رنگ‌های آبی یونانی، سفید مرواریدی یا خاویار را سفارش داد. حاشیه مشکی جلوپنجره، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و ریل سقفی، زمینه تیره چراغ‌های جلو، لبه گلگیرهای همرنگ بدنه و رینگ‌های 18 اینچی مشکی جزء سایر ویژگی‌های این نسخه سفارشی به شمار می­­‌آیند.

فضای داخلی کراس‌اور کوچک و پرمیوم ساخت لکسوس با رنگ‌های مشکی و طوسی شکل گرفته درحالی‌که برخی قسمت‌ها همچون روکش داشبورد و کمربندهای ایمنی با رنگ آبی تزئین شده است. دوخت آبی رنگ روی روکش کلید و کفپوش‌ها هم نیز دیده می­‌شود.

نسخه Black Line از لکسوس UX

گرمکن فرمان، آینه وسط با قابلیت تیره‌شوندگی خودکار و دوربین عقب، پد شارژ بی‌سیم برای تلفن همراه، یخ‌زدای شیشه جلو، در صندوق برقی و دستیار پارک جزء امکانات رفاهی استاندارد لکسوس UX 2021 به شمار می­‌آید.

دو چمدان سفارشی ساخت برند Zero Halliburton با نشان اختصاصی این مدل و نقش الگوی جلوپنجره لکسوس روی روکشی چرمی آن‌ها نیز برای خریداران این خودرو تدارک دیده شده که به آدرس مشتری ارسال می­‌شود.

قیمت این خودرو در زمان نزدیک به عرضه توسط لکسوس اعلام خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران