هاچ‌بکی کوچک برای خانواده‌ها

معرفی فیات 500 برقی با یک در اضافه

3 آبان 1399 10:48

در ماه مارس و کمی قبل از آغاز تعطیلی‌های گسترده در سراسر جهان، شرکت فیات از نسخه برقی مدل 500 رونمایی کرد. اکنون و پس از گذشت 7 ماه از آن رویداد، خودروساز ایتالیایی نسخه‌ای جدید از این هاچ‌بک دوست داشتنی را معرفی کرده که پسوند 3+1 به نام آن اضافه شده، چرا که در سمت سرنشین عقب به یک در کوچک مجهز شده که در جهت عکس باز می‌شود.

نسخه تازه فیات 500 برای خانواده‌ها و افرادی که نیاز بیشتری برای دسترسی به صندلی‌های عقب دارند.فیات اعلام کرده نسخه تازه فیات 500 برای خانواده‌ها و افرادی که نیاز بیشتری برای دسترسی به صندلی‌های عقب دارند، مناسب‌تر از سایر نسخه‌های فیات 500 خواهد بود.

خبر خوش این‌که به دلیل عدم تغییر در ابعاد نسخه 3+1 نسبت به فیات 500 الکتریکی معمولی، هیچ تغییری در مانورپذیری این خودرو پدید نیامده ضمن این‌که براساس اعلام فیات افزوده شدن این قطعه به هاچ‌بک کوچک تنها 30 کیلوگرم به وزن کلی آن اضافه کرده که تاثیری بر فرمان‌پذیری و مصرف انرژی آن نخواهد داشت.

لازم به‌ذکر است که به دلایل ایمنی، در کوچک عقب تنها زمانی باز می­‌شود که در سرنشین جلو باز باشد.

فیات 500 برقی با یک در اضافه

فروش فیات 500 الکتریکی 3+1 در ابتدا با سری سفارشی لاپریما آغاز خواهد شد که فهرست نسبتاً کاملی از تجهیزات رفاهی شامل کروزکنترل تطبیق‌پذیر، چراغ‌های LED جلو، حسگر تشخیص علائم ترافیکی، حسگرهای 360 درجه پارک به همراه دوربین و غیره مجهز شده است.

البته فیات سه تریم دیگر نیز برای فیات 500 الکتریکی 3+1 مهیا کرده که اکشن، پشن (Passion) و آیکون نام داشته و از نظر ظرفیت باتری، توان موتور الکتریکی و تجهیزات رفاهی، تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران