با بروزرسانی در ظاهر و فضای داخلی

معرفی جگوار E-Pace مدل 2021

9 آبان 1399 15:00

چند ماه پیش تصاویری از نمونه تحت آزمایش جگوار E-Pace منتشر شد که از برنامه جگوار برای بروزرسانی این خودرو خبر می‌­داد. اکنون با معرفی رسمی این خودرو با مدل 2021 می­‌توان تغییرات اعمال شده بر چهره و بخش فنی E-Pace را مشاهده کرد.

اعمال بروزرسانی‌های نه چندان وسیع بر جگوار E-Pace با افزایش 1045 واحدی نرخ مدل پایه، قیمت این خودرو را به 40,995 دلار رسانده است.بروزرسانی ظاهری جگوار E-Pace  مواردی شامل جلوپنجره با طرح جدید نوارها و حاشیه­ کرومی، ورودی‌های بزرگتر هوا در دو سوی سپر جلو با حاشیه کرومی، گرافیک جدید چراغ‌های جلو که دو حرف J را به صورت افقی تداعی می‌­کند و قطعه آیرودینامیکی روی گلگیرهای جلو را دربر می­‌گیرد. البته امکان سفارش پکیج قطعات تیره برای نصب روی بدنه هم وجود دارد.

بروزرسانی کابین نسبت به بدنه بسیار چشمگیرتر بوده و در همان نگاه اول قابل تشخیص است. نمایشگر لمسی خمیده 11.4 اینچی مرکزی که به سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro متصل بوده و از گوگل، مایکروسافت Outlook، اپل کارپلی، اندروید اتو و غیره پشتیبانی می­‌کند یکی از تغییرات واضح کابین جگوار  E-Pace است.

کابین جگوار E-Pace مدل 2021

فرمان و اهرم تعویض دنده هم با نمونه‌های جدید جایگزین شده و صفحه پشت آمپر دیجیتال 12.3 اینچی هم به صورت آپشن نصب می­‌شود. سایر تغییرات کابین شامل روکش جدید صندلی‌ها، افزایش فضای زانوی سرنشینان به لطف تغییر طراحی کناره داشبورد و فناوری سفارشی آینه دید عقب می­‌شود. دوربین مذکور زاویه دید وسیع داشته و تصویری با وضوح بالا نمایش می­‌دهد.

بروزرسانی‌های غیرقابل دید که بر جگوار E-Pace جدید اعمال شده در سامانه تهویه هوای کابین و بهسازی پیشرانه و اجزای سیستم تعلیق در محور جلو خلاصه می­‌شود.

جگوار E-Pace مدل 2021

پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربوشارژر در دو نسخه به قدرت 246 یا 296 اسب‌بخار عرضه می‌شود که در هردو حالت نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

اعمال همین بروزرسانی‌های نه چندان وسیع بر جگوار E-Pace با افزایش 1045 واحدی نرخ مدل پایه، قیمت این خودرو را به 40,995 دلار رسانده است. گران‌ترین نسخه کراس‌اور کوچک جگوار یعنی 300 Sport هم با قیمت 49,995 دلار به فروش می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران