قیمت پایه 21 هزار یورو

معرفی نسخه Active از فورد اکواسپرت

17 آبان 1399 14:34

تصاویر نهایی فورد اکواسپرت اکتیو 10 روز زودتر از تاریخ وعده داده شده توسط شرکت سازنده در فضای مجازی منتشر شد ولی خودروساز باسابقه همچنان به قرار خود پایبند بوده و در زمان موعود یعنی ششم نوامبر اقدام به انتشار تصاویر و مشخصات فنی این مدل نمود.

این کراس‌اور کوچک در تاسیسات فورد واقع در رومانی تولید خواهد شد و قیمت پایه آن 21,100 یورو تعیین شده است.پس از معرفی نسخه اکتیو (Active) از مدل‌های فیستا، فوکوس و Ka+ (که البته در برخی بازارهای منتخب عرضه شد) اکنون یک کراس‌اور کوچک هم به این جمع وارد شده است. همچون سایر مدل‌های مزین به لقب Active، اکواسپرت نیز به منظور نمایش چهره‌ای ماجراجویانه و هیجان‌انگیز معرفی شده بنابراین در همان نگاه اول می­‌توان متوجه افزایش ارتفاع نسبت به مدل استاندارد و نصب قطعات پلاستیکی روی لبه گلگیرها شد.

اما تغییرات تنها به ظاهر محدود نمانده چراکه شاسی و سیستم تعلیق تقویت شده و دیفرانسیل لغزش محدود هم نصب شده تا توانایی آفرود اکواسپرت افزایش یابد. رینگ‌های 17 اینچی، جزئیات مشکی روی بدنه و پوشش جدید چرمی صندلی‌ها جزء سایر تغییرات ظاهری اعمال شده بر این خودرو است.

نسخه Active از فورد اکواسپرت

نسخه Active از فورد اکواسپرت کامل‌ترین مدل این خودرو بوده بنابراین به تجهیزاتی شامل کروزکنترل، نمایشگر لمسی 8 اینچی، آینه‌های برقی جانبی مجهز به گرمکن، دیلایت LED، و شیشه‌های برقی جلو و عقب دودی مجهز شده است.

فعلاً نصب پیشرانه یک لیتری توربو به قدرت 125 اسب‌بخار به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی روی اکواسپرت اکتیو قطعی شده است.

این کراس‌اور کوچک در تاسیسات فورد واقع در رومانی در کنار نسخه‌های عادی و ST نسل جدید پوما تولید خواهد شد. بد نیست بدانید قیمت پایه این مدل در رومانی 21,100 یورو تعیین شده که با تریم نسبتاً مجهز از پوما برابری می‌­کند اما با تخفیف عرضه سری اول، اکواسپرت اکتیو با قیمت 15,250 یورو به فروش می‌­رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران