درخشش با الهام از طبیعت

رنگ‌های درخشان برای سری Black Badge رولزرویس

5 آذر 1399 12:30

رولزرویس برای اولین بار اقدام به معرفی سه رنگ جدید با عنوان Neon Nights برای تزئین بدنه خودروهای سری Black Badge کرده است. این رنگ‌های جدید برای نسخه Black Badge از مدل‌های ریث، کالینان و داون قابل سفارش است که عمدتاً در ایالات متحده قابل خرید هستند هرچند برخی از آن‌ها در بازارهای جهانی نیز عرضه می­‌شود.

سری رنگ‌های درخشان Neon Nights شامل سه رنگ می‌شود که از طبیعت الهام گرفته شده است.سری رنگ‌های درخشان Neon Nights شامل سه رنگ می‌شود که از طبیعت الهام گرفته شده است. رنگ Lime Rock Green یا سبز لیمویی راک که در تصاویر روی بدنه مدل ریث دیده می‌­شود، از برگ‌های نوعی درخت در استرالیا الهام گرفته شده است.

رنگ قرمز Eagle Rock که روی بدنه مدل داون قرار گرفته، نوعی درخت بومی جنگل‌های هاوایی را به یاد می­‌آورد. برای ساخت آبی Mirabeau نیز از نوعی پروانه بسیار کمیاب الهام گرفته شده که در جنگل‌های آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می­‌کند.

با سفارش هریک از این رنگ‌ها برای بدنه خودرو، در فضای کابین نیز از قطعات با پوشش هماهنگ با بدنه استفاده خواهد شد ضمن این‌که در تصاویر انتشار یافته نیز می‌­توان روکش‌های چرم سفید قطبی و خاکستری Scivaro را مشاهده کرد.

رنگ‌های درخشان برای سری Black Badge رولزرویس

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، ثبت سفارش این رنگ‌های خاص برای محصولات رولزرویس از طریق نمایندگی این شرکت در Rancho Mirage واقع در کالیفرنیا امکان‌پذیر خواهد بود. البته مشتریان ساکن در سایر نقاط جهان نیز امکان خریداری نمونه‌ای از رولزرویس با این پوشش‌های رنگی ویژه را خواهند داشت ولی با محدودیت فراوان، چراکه خودروساز بریتانیایی از هر رنگ تنها 3 نمونه را برای مشتریان خارج از آمریکا تولید خواهد کرد.

دیدگاه کاربران