پیکاپی برای بازار آمریکای جنوبی

معرفی پژو لندترک مدل 2021

9 آذر 1399 11:21

حضور شرکت پژو در بازار خودروهای پیکاپ به سال 1938 و معرفی مدل 202 بازمی­‌گردد، امری که پس از پایان جنگ جهانی دوم نیز با عرضه مدل‌های 203، 403، 404 و 504 پیکاپ در سال 1979 ادامه یافت.

تریم‌های ارزان‌تر پژو لندترک به صورت دیفرانسیل-عقب عرضه می‌شود درحالی‌که نسخه‌های کامل‌تر این خودرو به همراه سامانه 4چرخ محرک ارائه می‌شود.جدیدترین پیکاپ این شرکت لندترک است که به تازگی در مکزیک به رسانه‌ها معرفی شده و قرار است در برخی بازارها عرضه شود.

عرضه پژو لندترک در بازار آمریکای جنوبی در دو مرحله انجام خواهد شد: ابتدا در مکزیک، اروگوئه، اکوادور، پاراگوئه، پاناما، پرو، جمهوری دومینیکن، گواتمالا، هائیتی و شیلی و مدتی بعد در آرژانتین، برزیل و کلمبیا. البته برای عرضه این خودرو در کشورهای آفریقایی نیز برنامه‌­ریزی شده است.

قرار است لندترک در طول سفری 50 روزه، مسافت 26 هزار کیلومتر را در جاده‌های آمریکای جنوبی طی کند تا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. این سفر از 25 نوامبر از لس کابس در مکزیک آغاز شده و با گذر از حاشیه سواحل کشورهای منطقه، اوایل ماه فوریه در جنوبی‌ترین شهر جهان در آرژانتین پایان خواهد یافت.

کابین پژو لندترک مدل 2021

پژو لندترک از زبان طراحی جدید بهره می‌برد و به امکاناتی شامل نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از بلوتوث و ارتباط با تلفن هوشمند، ورودی‌های USB، تهویه دومنطقه‌­ای، هشدار خروج از خط، کنترل فرود از سراشیبی، دوربین نمایش 360 درجه و کنترل تریلر مجهز خواهد شد. نکته جالب دیگر این‌که خریداران می‌­توانند چیدمان صندلی‌های این مدل را به صورت 3+3 سفارش دهند و خودرویی 6 نفره دریافت کنند.

پژو لندترک مدل 2021

پیشرانه‌های درنظرگرفته شده برای پژو لندترک شامل 1.9 لیتری دیزل به قدرت 148 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 350 نیوتن‌متر و پیشرانه 2.4 لیتری بنزین‌سوز مجهز به توربوشارژر با قدرت 207 اسب‌بخار و 320 نیوتن‌متر گشتاور است، که همراه با جعبه‌دنده‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه خواهند شد.

تریم‌های ارزان‌تر پژو لندترک به صورت دیفرانسیل-عقب عرضه می‌شود درحالی‌که نسخه‌های کامل‌تر این خودرو به همراه سامانه 4چرخ محرک با حالت‌های 4H و 4L ارائه می‌شود تا قابلیت پیمودن مسیرهای ناهموار را نیز داشته باشند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران