اولین محصول گروه اورگراند

هنگچی 1؛ سدان برقی جدید از چین

12 آذر 1399 13:49

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌‌­کنید، هنگچی 1 نام دارد و به عنوان عضوی از محصولات شش‌گانه و برقی برند تازه وارد Evergrande در چین معرفی شده است.

هنگچی 1 یک سدان لوکس در رده D است که توسط اندرس وارمینگ، طراح سابق ب‌ام‌و طراحی شده.گروه Evergrande که تاکنون در بازار املاک بسیار فعال بوده، در مارس 2019 اعلام کرد قصد دارد ظرف 3 تا 5 سال آینده به «بزرگترین و قدرتمندترین گروه سازنده خودروهای برقی» تبدیل شود. اکنون 18 ماه از آن دوران گذشته و این گروه محصولات خود را به جهانیان معرفی کرده است.

اولین محصول این گروه، هنگچی 1 نام دارد که یک سدان لوکس در رده D است که توسط آقای اندرس وارمینگ طراحی شده، کسی که سابقه طراحی محصولات ب‌ام‌و، مینی و بورگوارد را در کارنامه خود دارد.

در تصاویری که از این خودرو منتشر شده، چراغ‌های باریک LED، رینگ‌های بزرگ، دستگیره مخفی درها و دوربین‌های جایگزین آینه­‌های جانبی جلب نظر می­‌کند ضمن این‌که همچون سایر خودروهای برقی، در عوض جلوپنجره شاهد نصب یک بازشو در پایین سپر جلو هستیم.

شرکت سازنده وعده کرده که ساخت هنگچی 1 را از اوایل سال آینده میلادی آغاز کند. غیر از این سدان لوکس، Evergrande پنج محصول دیگر از برند هنگچی را نیز معرفی کرده که با اعداد 2، 3، 4، 5 و 6 نامگذاری شده و در قالب یک تصویر دست جمعی به علاقمندان معرفی شد‌ه‌اند.

هنگچی 2 یک سدان لوکس در سگمنت B است درحالی‌که مدل 3 یک شاسی‌بلند لوکس و بزرگ خواهد بود. هنگچی 4 یک مینی ون هفت نفره است درحالی‌که مدل‌های 5 و 6 نیز در رده شاسی‌بلند قرار می­‌گیرند.

براساس گزارشی که توسط SCMP منتشر شده، این شرکت قصد دارد 1.556 میلیارد سهم خود را در بازار سهام شانگهای عرضه کند که احتمالاً چیزی بیش از 4.7 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران