پیکاپی برای آفرود

فورد F-150 ترمور معرفی شد

19 آذر 1399 11:30

فورد اقدام به عرضه تریم ترمور (Tremor) از پیکاپ پرطرفدار F-150 نموده، خودرویی که با توجه به بهسازی سیستم تعلیق به برخی از ویژگی‌های تریم FX4 مجهز شده ولی هنوز به پای رپتور نمی‌­رسد.

سیستم تعلیق تقویت شده، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و تریم نارنجی کابین جزء ویژگی‌های این مدل جدید است.کمک‌فنرهای تقویت شده باعث افزایش ارتفاع خودرو شده ولی درعین حال در سرعت‌های کم سواری راحتی فراهم آورده است. طبق اعلام فورد، این تغییر باعث ارتباط بهتر تایرها با سطح زمین شده و زوایای ورود و خروج از ناهمواری‌ها را نیز بهبود بخشیده است.

تغییرات به این مورد محدود نشده چراکه قفل دیفرانسیل جلو و عقب، زیرسپری مشابه رپتور برای حفاظت از متعلقات زیر بخش جلوی خودرو و تایرهای 33 اینچی 4 فصل به همراه رینگ‌های 18 اینچی جزء سایر بهسازی‌های بدنه و سیستم تعلیق این خودرو برای افزایش آمادگی در آفرود محسوب می­‌شود.

فورد F-150 ترمور مدل 2021

طرح اختصاصی جلوپنجره، لوگوی فورد با رنگ تیره، طرح جدید سپر، رکاب‌های جانبی کوچک و خروجی دوتایی اگزوز در سپر عقب هم مواردی بوده که به صورت انحصاری برای فورد F-150 ترمور طراحی شده است.

در فضای داخلی هم موارد خاصی مثل تریم نارنجی، طرح لیزری روی گوشه‌های داشبورد و لوگوی Tremor روی صندلی‌ها به چشم می­‌خورد.

کابین فورد F-150 ترمور مدل 2021

علاوه بر لوازم اضافه قابل سفارش برای تمام نسخه‌های F-150، دیفرانسیل لغزش محدود محور جلو و ترنسفر کیس تقسیم گشتاور مشابه با نمونه نصب شده در مدل رپتور نیز برای فورد F-150 ترمور قابل سفارش خواهد بود.

فورد F-150 ترمور مدل 2021

در زیر کاپوت، پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر اکوبوست نصب شده درحالی‌که چندین فناوری کمکی برای آفرود مثل رانندگی تک پدالی (ترکیب گاز و ترمز در هنگام رانندگی با سرعت کم)، دستیار کمکی دور زدن با تریلر، Trail Control (کروزکنترل در مسیرهای آفرود) و سیستم کمکی سنگنوردی هم در این مدل پیش‌بینی شده است.

فورد هنوز قیمت تریم ترمور را اعلام نکرده ولی درنظر دارد این مدل را تنها در فرم بدنه دوکابین با فضای بار به طول 1.7 متر عرضه نماید. با توجه به تاخیر به وجود آمده ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، فروش این خودرو از تابستان سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران