در تیراژ 325 دستگاه

معرفی مینی کانتری‌من Boardwalk Edition

20 آذر 1399 17:30

مینی کانتری‌من که در ماه می دستخوش بروزرسانی میان-دوره‌­ای شد، اکنون در قالب یک خودروی تولید محدود با پسوند Boardwalk Edition در انتهای نام خود به علاقمندان معرفی شده است.

براساس برنامه‌­ریزی مینی، تنها 325 دستگاه از این کانتری‌من سفارشی در بریتانیا عرضه می‌­شود.اولین ویژگی کانتری‌من Boardwalk Edition را باید رنگ آبی تیره لاگونا بر روی بدنه آن دانست که مینی کانورتیبل Sidewalk Edition را به خاطر می­‌آورد، مدل تولید محدود دیگری که اوایل سال جاری معرفی شد.

سقف، ریل‌های سقفی، رینگ‌های 19 اینچی و برخی اجزای دیگر بدنه با مشکی پوشانده شده ضمن این‌که حروف Boardwalk و الگوی نواری روی بدنه، این مینی کانتری‌من را از انواع مشابه کاملاً متمایز می­‌سازد.

در فضای کابین نیز لوگوی Boardwalk در نقاط مختلف همچون داشبورد و پوشش داخلی سقف دیده می­‌شود. امکانات رفاهی این مدل به تریم انتخاب شده از کانتری‌من بستگی دارد که طیف گسترده‌­ای از کوپر با دنده دستی تا کوپر S با جعبه‌دنده اتوماتیک را دربرمی­‌گیرد.

مینی کانتری‌من بردواک ادیشن

در عین حال چندین تریم داخلی برای این خودرو قابل سفارش است که هرکدام ویژگی‌های خاصی برای کابین مینی کانتری‌من Boardwalk Edition به ارمغان می‌آورد.

براساس برنامه‌­ریزی مینی، تنها 325 دستگاه از این کانتری‌من سفارشی در بریتانیا عرضه می‌­شود. این خودروها که با قیمت پایه 31,600 پوند به فروش می‌رسند از ماه ژانویه به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران