در تیراژ 110 دستگاه

سوپرولوچه آلپاین، موتورسیکلت خاص ام‌وی آگوستا

22 آذر 1399 17:32

برند مشهور ایتالیایی سازنده موتورسیکلت‌‌های قدرتمند یعنی ام‌وی آگوستا (MV Agusta) در همکاری مشترک با آلپاین، اقدام به عرضه یک موتورسیکلت سفارشی کرده است. درواقع کشورهای موطن هر دو برند مذکور سابقه طولانی در ساخت موتورسیکلت‌های اسپرت و شرکت دادن آن‌ها در مسابقات دارند، پس می­‌توان انتظار داشت که با محصولی خاص روبرو باشیم.

قرار است تنها 110 نمونه از این اثر هنری با قیمت 44 هزار دلار به فروش برسد.نام کامل این محصول MV Agusta Superveloce Alpine بوده و تمام قطعات شکل گرفته از خطوط شکسته و منحنی روی بدنه این محصول با ترکیب رنگ مشهور آلپاین یعنی نقره‌­ای و آبی تزئین شده است.

غیر از رنگ بدنه، سوپرولوچه آلپاین جزئیات دیگری هم دارد که آن را نسبت به سایر نمونه ها متمایز کرده همچون لوگوی A روی محفظه سوخت یا روکش آلکانترای نشیمنگاه که با دوخت متضاد جلوه خاصی پیدا کرده است.

از آنجایی که این موتورسیکلت خاص محصول مشترک دو برند مشهور فرانسوی و ایتالیایی بوده، پرچم هر دو کشور اروپایی روی بخش جلویی بدنه دیده می­‌شود. همان‌طور که از یک موتورسیکلت اسپرت و سفارشی انتظار می‌­رود، در ساخت این مدل از فیبرکربن هم استفاده شده است.

موتورسیکلت ام‌وی آگوستا سوپرولوچه آلپاین

همچون سایر نمونه‌های خاص از سری سوپرولوچه که قبلاً توسط ام‌وی آگوستا عرضه شده، یک پکیج سفارشی هم به همراه این محصول به خریداران عرضه خواهد شد که مواردی شامل روکش صندلی، خروجی اگزوز مخصوص پیست مسابقات و روکش کاملاً شخصی‌سازی شده برای هر نمونه را دربرمی­‌گیرد.

قرار است تنها 110 نمونه از این اثر هنری با قیمت 36,300 یورو یا 44 هزار دلار به فروش برسد.

دیدگاه کاربران