معرفی نسخه‌ای خاص به احترام 33 سال شکوه

خداحافظی با آلفارومئو 4C

26 آذر 1399 19:38

طبق اعلام رسمی آلفارومئو از این به بعد دیگر مدل 4C در بازار عرضه نخواهد شد. اما ایتالیایی‌ها به احترام 33 سال حضور این خودرو در بازار، نسخه‌ ویژه‌ای به اسم 33 Stradale Tributo را در تیراژ فقط 33 دستگاه رونمایی کرده‌اند. این خودرو پیش‌تر سال 2018 از بازار آمریکا خارج شده بود.

به احترام 33 سال حضور این خودرو در بازار، نسخه‌ ویژه‌ای به اسم 33 Stradale Tributo در تیراژ فقط 33 دستگاه معرفی شده است.این خودرو ادای احترامی است به یکی از اولین سوپراسپر‌ت‌های ایتالیایی که آلفا آن را در سال 1967 رونمایی کرد. در مدل جدید 4C از رنگ خاص مدل سنتی یعنی قرمز سه پوششه استفاده خواهد شد. استفاده از رینگ‌های 18 اینچی در جلو و 19 اینچی در عقب علاوه بر تضمین پایداری، نمایی بسیار جذاب هم به آن بخشیده است. اگزوزهای این ایتالیایی از برند Akrapovic هستند. مشکی بودن ورودی‌های هوا و دیفیوزرها جلوه خاصی به آن داده است.

کابین این خودروی سفارشی مجهز به صندلی‌های جدید کامپوزیتی با روکش چرم و جیر است. روی داشبورد، رکاب و کنسول پلاک‌های ویژه که شماره تولید هر خودرو را نشان می‌دهد، نصب شده است. یکی از جزئیات خاص این خودرو کتابچه خاصی است که همراه با آن عرضه می‌شود که تمام مراحل توسعه تا نسخه تولیدی و حتی مواد به کار رفته در خودرو را نیز به نمایش می‌گذارد.

آلفارومئو 4C نسخه  33 Stradale Tributo

به نظر نمی‌رسد که آلفا تغییراتی در مشخصات فنی 4C جدید اعمال کرده باشد. این یعنی هنوز هم شاهد همان پیشرانه 1.75 لیتری توربوشارژ با 237 اسب‌بخار قدرت هستیم. این خروجی توسط جعبه‌دنده 6 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.1 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 257 کیلومتر برساعت است.

شرکت می‌گوید قیمت پایه 33 Stradale Tributo دقیقا 79 هزار و 995 دلار خواهد بود.

دیدگاه کاربران