همکاری کیا با برند تجهیزات صوتی JBL

معرفی نسخه‌ای خاص از اسپورتیج

29 آذر 1399 15:28

کیا نسخه‌ای ویژه از اسپورتیج را با لقب JBL Black Edition برای عرضه انحصاری در بازار بریتانیا معرفی نموده است.

اولین ویژگی مهم این مدل را باید نصب سیستم صوتی پرمیوم JBL با هشت بلندگو، ساب‌ووفر و آمپلی فایر خارجی به صورت استاندارد دانست. اولین ویژگی این مدل را باید نصب سیستم صوتی پرمیوم JBL با هشت بلندگو، ساب‌ووفر و آمپلی فایر خارجی به صورت استاندارد دانست. سایر تغییرات شامل جلوپنجره، زیرسپری، ریل‌های سقفی، رکاب‌های جانبی و حاشیه مه‌شکن‌ها به رنگ مشکی براق و زمینه تیره چراغ‌های جلو می­‌شود. رینگ‌های 17 اینچی و حروف نام Sportage سایر مواردی بوده که به رنگ مشکی درآمده است.

این نسخه ویژه از کراس‌اور کره­‌ای تنها با رنگ مشکی فانتوم به فروش خواهد رسید ضمن این‌که در فضای کابین هم از چرم مشکی برای روکش صندلی‌ها، فرمان، اهرم تعویض دنده و پوشش داخلی درها استفاده شده است.

تجهیزات رفاهی استاندارد این مدل شامل دوربین 360 درجه نمایش اطراف، حسگرهای پارک جلو و عقب، سقف پانوراما، چراغ‌های LED جلو و عقب، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌­ای و گرم‌کن صندلی­‌های جلو و عقب و فرمان خواهد بود. نمایشگر 8 اینچی لمسی کیا اسپورتیج با جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی UVO Connect همراه شده که از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌­کند.

کیا اسپورتیج JBL Black Edition

سامانه‌های دستیار راننده کیا اسپورتیج هم مواردی شامل دستیار حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار، پایش هوشیاری راننده، دستیار شروع حرکت در سربالایی و دستیار پیشگیری از برخورد در جلو با قابلیت شناسایی عابرپیاده را دربرمی­‌گیرد.

خریداران کیا اسپورتیج JBL Black Edition می­‌توانند از میان دو پیشرانه 1.6 لیتری بنزین‌سور به قدرت 174 اسب‌بخار با جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 7 سرعته DCT اتوماتیک یا 1.6 لیتری دیزل CRDi هیبرید خفیف 48 ولتی به قدرت 134 اسب‌بخار، یکی را انتخاب نمایند.

قیمت پایه کیا اسپورتیج JBL Black Edition از 28,545 پوند برای مدل 1.6 لیتری بنزین‌سوز T-Gdi با جعبه‌دنده دستی آغاز می­‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران