با ظاهر و تکنولوژی متفاوت

معرفی نیسان جوک انیگما

19 دی 1399 12:56

جوک، کراس‌اور کوچک شرکت نیسان است که نسل اول آن با انتقادهای گوناگونی همراه بود. پس از حاشیه‌های فراوان، نیسان پا پس نکشید و این‌بار نسل جدید جوک را با ظاهری بهتر و قابل قبول‌تر معرفی کرد.

نیسان جوک انیگما از نظر ظاهر و تکنولوژی، با نسخه‌های دیگر جوک متفاوت است‌. اخیراً نسخه جدیدی از جوک معرفی شده‌است که همین ماه وارد بازار اروپا می‌شود. این نسخه خاص، Enigma نامیده شده و روی ستون‌های C نام آن حک شده‌است.

نیسان جوک انیگما از نظر ظاهر و تکنولوژی، با نسخه‌های دیگر جوک متفاوت است‌. طرح‌های ویژه روی سقف، آینه‌های جانبی و همچنین رینگ‌های 19 اینچی Akari جلوه‌ متفاوتی را برای آن رقم زده‌اند. برای این نسخه خاص، سه‌رنگ در نظر گرفته شده‌است؛ سفید (Storm White) با سقف مشکی، خاکستری (Gun Metallic Grey) و مشکی.

نیسان جوک انیگما مدل 2021

علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، جوک انیگما اولین ساخته نیسان در اروپاست که به سیستم Amazon Alexa مجهز شده‌است. الکسا آمازون، دستیار صوتی هوشمندی است که می‌تواند دستورهای مختلف را اجرا و به راننده کمک کند. همچنین با تکنولوژی‌های پیشرفته انیگما، می‌توانید از راه دور بر خودروی خود نظارت داشته باشید؛ مثلاً چک کردن قفل درها، روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، مشاهده میزان سوخت، پیدا کردن خودرو در پارکینگ‌های بزرگ، فرستادن آدرس مقصد مورد نظر به TomTom navi و ... .

قیمت نیسان جوک انیگما در انگلستان، از 31,622 دلار شروع می‌شود که دقیقا مابین تریم N-Connecta با قیمت 30,258 و تریم Tekna با قیمت 32,303، قرار می‌گیرد. اما برای تریم +Tekna باید قیمت بیشتری معادل 34,212 دلار پرداخت. کمترین قیمت قابل پرداخت نیز برای تریم‌های Visia و Acenta با قیمت 25,350 و 27,532 دلار است.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران