با طرحی متفاوت

معرفی نسل جدید هوندا HR-V

1 اسفند 1399 10:05

شرکت هوندا از سومین نسل هوندا HR-V در ژاپن رونمایی کرده است. این مدل در تمام بازارهای مقصد هوندا در سراسر جهان عرضه خواهد شد، البته نسخه متفاوتی از HR-V به ایالات متحده وارد می­‌شود که هنوز درباره آن خبر دقیقی در دسترس نیست.

طرح ظاهری نسل جدید هوندا HR-V به لطف خطوط ساده و سطوح صاف، پخته‌تر از مدل قبلی به نظر می‌­رسد.هوندا قصد دارد نسخه مخصوص بازار ژاپن این خودرو با نام Vezel را از ماه آوریل به فروش برساند درحالی‌که فروش نسخه جهانی HR-V از اواخر سال جاری میلادی آغاز می­‌شود. احتمالاً نسخه مخصوص بازار ایالات متحده هم در نیمه دوم سال 2021 و با مدل 2022 معرفی خواهد شد.

طراحی نسل جدید هوندا HR-V

طرح ظاهری نسل جدید هوندا HR-V به لطف خطوط ساده و سطوح صاف، پخته‌تر از مدل قبلی به نظر می‌­رسد هرچند نمی­‌توان منکر شباهت ظاهری آن با مزدا CX-30 و ام‌جی ZS شد.

در نمای جلو، جلوپنجره با سپر ادغام شده و در کنار چراغ‌های باریک و دی‌لایت LED قرار گرفته است. شیب سقف هوندا HR-V مشابه خودروهای کوپه است که دستگیره­ مخفی درهای عقب در کنار ستون C هم باعث تقویت این حس بصری شده است. بسته به تریم، طیف متنوعی از رینگ‌های 16 تا 18 اینچی برای این خودرو نصب می­‌شود.

هوندا HR-V مدل 2021

نمای عقب هوندا HR-V بیش از هرچیز تحت تاثیر نوار LED بوده که چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کرده است. در صندوق عقب در تریم‌های کامل‌تر برقی است و در نسخه هیبرید، نشان EHV روی آن نصب خواهد شد.

درباره ابعاد هوندا HR-V اطلاعاتی منتشر نشده ولی به نظر می‌­رسد با خودرویی بزرگتر از نسل قبل روبرو باشیم.

کابین و امکانات نسل جدید هوندا HR-V

نمایشگر 9 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی،خروجی­ افقی و سراسری سیستم تهویه و سقف پانورامیک مهمترین نکات قابل اشاره در کابین نسل جدید هوندا HR-V بشمار می­‌آیند.

کابین هوندا HR-V مدل 2021

چند سامانه دستیار راننده شامل ترمز خودکار، دستیار حفظ حرکت بین خطوط، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، سنسور تابلوخوان، پایش نقطه کور، دوربین نمایش اطراف خودکار و کنترل فرود از سراشیبی هم در هوندا HR-V نصب شده است.

مشخصات فنی نسل جدید هوندا HR-V

درباره جزئیات مشخصات فنی کراس‌اور هوندا هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما خودروساز ژاپنی اعلام کرده که این خودرو در بازار ژاپن با پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌سوز به همراه جعبه‌دنده CVT عرضه خواهد شد ضمن این‌که سامانه کمکی هیبرید و سیستم چهار چرخ محرک هم قابل سفارش است.

در اروپا قرار است هوندا HR-V به صورت استاندارد با سیستم هیبرید دوموتوره به فروش برسد. انتظار می‌­رود در آینده نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های این خودرو باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران