تغییرات عمده در کابین

ایسوزو دی‌مکس جدید در بازار بریتانیا

27 دی 1399 12:07

بیشتر از یک سال از معرفی نسخه جدید ایسوزو D-Max می­‌گذرد، خودرویی که در اکتبر 2019 در آسیای جنوبی رونمایی شد، اما وقت آن رسیده که این پیکاپ خوشنام به مشتریان بریتانیایی هم معرفی شود. قرار است اولین نمونه‌های D-Max جدید از ماه مارس 2021 در نمایندگی‌های فروش این شرکت به معرض نمایش درآیند.

بزرگترین اختلاف این خودرو با مدل قبلی را باید در فضای کابین جستجو کرد، جایی که طراحی داشبورد متحول شده است.طراحی بدنه ایسوزو D-Max جدید کمی مدرن‌تر و البته خشن‌تر از قبل شده که مهمترین نمود این موارد را باید جلوپنجره بزرگ، طراحی زاویه‌دار سپر جلو و چراغ‌های Bi-LED جلو دانست که البته در تریم‌های بالاتر به صورت استاندارد نصب خواهد شد.

احتمالاً بزرگترین اختلاف این خودرو با مدل قبلی را باید در فضای کابین جستجو کرد، جایی که طراحی داشبورد متحول شده ضمن این‌که جنس مواد ارتقا یافته و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید هم ظاهر تازه‌ای به این بخش هدیه کرده است.

ایسوزو دی‌مکس 2021 در بازار بریتانیا

شاسی ایسوزو D-Max جدید مورد ارتقا قرار گرفته و از قطعات اضافی برای افزایش مقاومت بخش زیرین بدنه استفاده شده است. این موارد را در کنار بهسازی سیستم تعلیق، بهبود عایق‌بندی صدا و فرمان جدید حساس به سرعت قرار دهید تا معلوم شود پیکاپ ایسوزو تا چه حد نسبت به قبل بروزرسانی شده است.

ایسوزو D-Max در بازار بریتانیا تنها با پیشرانه دیزل مطابق با آلایندگی یورو 6 عرضه خواهد شد که 162 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی (استاندارد) یا اتوماتیک (سفارشی) به چرخ‌ها ارسال می‌­کند. بد نیست بدانید سرعت تعویض دنده جعبه‌دنده اتوماتیک این خودرو نسبت به مدل قبلی تا 25 درصد افزایش یافته است.

سامانه چهار چرخ محرک این خودرو در برخی تریم‌ها نصب و با فشردن یک دکمه فعال می‌­شود. ضمن این‌که قفل دیفرانسیل عقب هم در دو سطح قابل تنظیم است.

ایسوزو D-Max جدید در چهار تریم و سه تیپ تک کابین، تک کابین بلند و دوکابین قابل سفارش است.

امکانات ایمنی استاندارد این خودرو شامل ترمز خودکار اضطراری، سنسور تابلوخوان، محدودکننده هوشمند سرعت و هشدار تعویض ناگهانی خطوط با قابلیت پیشگیری از تصمیم اشتباه راننده بوده ضمن این‌که ایسوزو D-Max تنها پیکاپ بازار بریتانیا است که به صورت استاندارد از سنسورهای عقب بهره‌مند شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران