22 هزار دلار برای ساخت هرکول

تیونینگ فیات آبارث 595 توسط Pogea Racing

29 دی 1399 10:14

فیات 500، هاچ‌بک کوچک ایتالیایی است که با گذشت سال‌ها، هنوز اصالت خویش را به خوبی حفظ کرده‌است. شرکت Pogea Racing، با ایجاد تغییراتی در ظاهر و بخش فنی فیات Abarth 595، این هاچ‌بک دوست‌داشتنی را به یک خودروی اسپرت تند و تیز با ظاهری جدی و عضلانی، تبدیل کرده‌ است؛ به همین خاطر پسوند هرکول برای آن انتخاب شده‌است.

اگر مایل باشید که آبارث 595 خود را به یک هرکول تبدیل کنید، شرکت Pogea Racing مبلغ 22,805 دلار دریافت می‌کند.قدرت فیات آبارث 595 هرکول، تا 217 اسب‌بخار و گشتاور آن تا 350 نیوتن‌متر افزایش یافته و تنها در 6.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد همچنین قادر است به حداکثر سرعت 232 کیلومتر برساعت برسد؛ در صورتی که نسخه معمولی آن فقط 177 اسب‌بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند‌‌. همچنین از حالت‌های رانندگی جدیدی مطابق با پیشرانه تقویت یافته آن استفاده شده‌است.

اگزوزها از برند Monsterexhaust هستند و علاوه‌براین، مشتری‌ها می‌توانند یک عایق حرارتی را برای آن سفارش دهند تا از گرم شدن بیش‌ از حد قسمت‌های مختلف پیشرانه، جلوگیری کند.

تیونینگ فیات آبارث 595 توسط Pogea Racing

برای تجربه‌ی یک سواری راحت، از تایرهای Michelin Pilot Sport 4S به همراه رینگ‌های فولادی 18 اینچی و  سیستم تعلیق بسیار پیشرفته و تطبیق‌پذیر استفاده‌ کرده‌اند که مرکزثقل فیات آبارث 595 هرکول را 45 میلی‌متر نسبت به نسخه اصلی، کاهش داده‌است‌.

 برای تغییرات ظاهری خودرو، از کیت‌بدنه پهن کمک گرفته‌اند که تمام گلگیرها را کاملاً پوشانده و عضلانی جلوه می‌کند. در کاپوت نیز به کلی تعویض شده و حالا ورودی‌های هوا روی آن قرار گرفته‌اند.

یک بال عقب بزرگ از جنس فیبر کربن روی سقف نصب شده که با طرح‌های مختلفی مانند لانه‌زنبوری، براق، بافت شبیه آهن و هم‌رنگ بدنه قابل سفارش است.

تیونینگ فیات آبارث 595 توسط Pogea Racing

با وجود تمامی تغییرات ذکر شده، نام هرکول برای این نسخه تقویت شده فیات آبارث 595، بسیار مناسب است؛ و اگر مایل باشید که آبارث 595 خود را به یک هرکول تبدیل کنید، شرکت Pogea Racing مبلغ 22,805 دلار (مالیات بر ارزش افزوده به این مقدار اضافه می‌شود) دریافت می‌کند تا تغییرات را اجرا کند.

دیدگاه کاربران