ابهت و قدرت بیشتر برای شاسی‌بلند محبوب آلمانی

تیونینگ مرسدس-آام‌گ G63 توسط منصوری

12 بهمن 1399 11:06

در آخرین روزهای اولین ماه از سال 2021، شرکت منصوری اقدام به معرفی یک محصول جدید کرده است. این تیونر آلمانی این بار با اعمال تغییر روی AMG G63، آن را به خودروی زرهی لوکس تبدیل کرده است.

منصوری پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو را هم تقویت نموده تا قدرت آن به 850 اسب‌بخار افزایش پیدا کند.رنگ سبز بدنه و جزئیات فیبرکربن را می‌­توان مهمترین موارد جالب توجه در ظاهر این خودروی سفارشی دانست که با نام Gronos معرفی شده است. قبلاً هم از این اسم برای نامگذاری G کلاس‌های دست‌پرورده منصوری استفاده شده، با این تفاوت که نمونه­‌های مذکور زرد رنگ بودند.

کاپوت، حاشیه چراغ‌ها و مه‌شکن‌های جلو، ورودی‌های هوا روی گلگیرها، پوشش آینه‌های جانبی، دستگیره درها و پوشش زاپاس مجموعه قطعات فیبرکربنی بدنه AMG G63 Gronos را تشکیل می‌­دهند.

با ورود به فضای کابین این شاسی‌بلند لوکس، استفاده وسیع از چرم قهوه‌­ای روشن، فرمان با پوشش چرم و فیبرکربن، پدال‌های آلومینیومی و قطعات فیبرکربن جلب نظر می­‌کند. در مجموع می­‌توان ادعا کرد رنگ تیره کفپوش‌ها و بدنه خودرو با رنگ روشن تریم داخلی تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

تیونینگ مرسدس-آام‌گ G63 توسط منصوری

البته منصوری تنها به تزئین بدنه این شاسی‌بلند لوکس اکتفا نکرده بلکه پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو را هم تقویت نموده، بدین صورت که توربوشارژرهای بزرگتر جایگزین نمونه‌های استاندارد شده تا هوارسانی به پیشرانه بهبود یابد ضمن این‌که سیستم اگزوز جدید هم به خروج بهتر گازها یاری می‌­رساند.

انجام تمامی این تغییرات به 850 اسب‌بخار قدرت خروجی از پیشرانه منجر شده که بنابر اعلام منصوری، Gronos را ظرف تنها 3.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت خواهد رساند. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت ثابت شده است.

تیونینگ مرسدس-آام‌گ G63 توسط منصوری

شرکت منصوری درباره قیمت این خودرو هیچ رقمی را اعلام نکرده اما قرار شده تنها 10 دستگاه از آن را به مشتریان ارائه نماید.

دیدگاه کاربران