حضور در مسابقات DTM با راننده فرمول یک

همکاری جدید فراری با ردبول

19 بهمن 1399 10:32

پس از آن‌که تیم فرمول‌ یک ردبول الکس آلبون را از فصل بعدی مسابقات کنار گذاشت، حالا به نظر می‌رسد که رقابت‌های اتومبیل‌رانی DTM بهانه‌ای برای یک همکاری جدیدتر باشد.

الکس آلبون، پس از دوره ناموفق در فرمول یک در همکاری تازه‌ای با ردبول، پشت فرمان فراری در مسابقات DTM خواهد نشست.این شرکت خودروی جدید آلبون را رونمایی کرده؛یک دستگاه فراری 488 با رنگ مات مخصوص تیم Alpha Tauri. آلفا تائوری خود یکی از زیرمجموعه‌های ردبول به حساب می‌آید که پیش‌تر با نام تیم فرمول یک Toro Rosso شناخته می‌شد.

آلبون این خودرو را در مسابقات اتومبیلرانی DTM با نیک کسیدی به اشتراک خواهد گذاشت. چراکه این راننده هنوز هم یکی از اعضا رزرو و ذخیره رسمی تیم ردبول ریسینگ فرمول یک است. خودروی فراری دیگر تیم ردبول توسط راننده 18 ساله نیوزیلندی هدایت خواهد شد.

فصل 2021 مسابقات DTM وارد دوره جدیدی از فعالیت خود خواهد شد چراکه این‌بار قرار است مدل‌های کلاس GT3 نیز راهی این مسابقات شوند. علاوه بر خودروی مورد حمایت ردبول، طرفداران این مسابقات می‌توانند منتظر ورود مدل‌های GT3 از برندهای آئودی، مرسدس‌بنز و مک‌لارن باشند.

همکاری جدید فراری با ردبول در DTM

الکس آلبون با گذشتن یک از سال پرمخاطره در مسابقات فرمول یک به اینجا رسیده است. با این‌که او در یک حرکت شوکه‌کننده در نیم‌فصل خبر از حضور دوباره در کنار مکس ورشتپن داده بود ولی عدم موفقیت آلبون در ادامه مسابقات باعث از دست دادن صندلی خود و واگذاری آن به سرجیو پرز شد.

راننده مسابقه مسابقات فرمول امیدوار است در رقابت‌های DTM شرایطی به مراتب بهتر را تجربه کند. طرفداران آلبون انتظار دارند شرایط جدید برای وی با استرس کمتر پیش برود. با همه این‌ها تردیدی نیست که این راننده تایلندی-انگلیسی هنوز هم چشم به بازگشت به قله مسابقات اتومبیلرانی دارد.

دیدگاه کاربران