ساعت مچی جدید تگ هویر مدل کررا

زمان به وقت پورشه

19 بهمن 1399 10:48

در یک همکاری جاه‌طلبانه بین شرکت پورشه و برند ساعت‌سازی تگ هویر - TAG Heuer - شاهد توسعه محصولات مشترک بین این دو شرکت آلمانی و سوئیسی و خلق ساعت منحصربه‌فرد Carrera Porsche Chronograph هستیم.

شرکت تگ هویر قیمت این ساعت را با بند فولادی 6 هزار و 50 دلار و با بند چرمی 5 هزار و 850 دلار اعلام کرده است.بر اساس یک سنت بسیاری از رانندگان قدیمی از ساعت‌های کرونوگرافی هویر استفاده می‌کردند. سنتی که از اواخر دهه 60 میلادی آغاز شد. جو سیفرت راننده و یکی از نمایندگان پورشه طی قراردادی با برند هویر آرم این ساعت‌ساز را روی خودروی و لباش مسابقه‌ای تیم خود قرار داد. به علاوه، سیفرت توانست ساعت‌هایی را با هزینه شخصی خودش خریداری کند و آنها را به تیم‌های دیگر بفروشد.

به دلیل همین محبوبیت و گسترش در استفاده، حتی استیو مک‌کوئین وقتی در حال فیلم‌برداری فیلم لمان بود آرم هویر را روی لباس مسابقه‌ای خودش چسباند و ساعت مدل Monaco این برند را نیز به دست خود بست.

تگ هویر کررا پورشه کرونوگراف از ساختار نسل جدید فناوری Calibre 02 استفاده می‌کند. سیستمی که می‌تواند 80 ساعت نیروی خود را ذخیره کند. بنابراین می‌توانید طی چند روز ساعت‌های مختلفی به دست کنید بدون آنکه توان آن به تمام برسد.

لازم به ذکر است که ساعت‌های تگ هویر به صورت دستی و با تکان خوردن کوک می‌شوند. غیر از عقربه اصلی سه موتور دیگر نیز برای ثبت معیارهای مختلف دقیقه و ثانیه و البته تاریخ در دسترس هستند. هم‌چنین عدد روز نیز به صورت آنالوگ و مکانیکی زیر آن قرار دارد.

در طرف دیگر نیز یک قاب شفاف وجود دارد که نمایی از حرکت و مکانیزم سیم‌پیچ‌ها را نشان می‌دهد. در بخش مرکزی نیز می‌‌توان شکل فرمان خودروی پورشه را مشاهده کرد.

شرکت تگ هویر قیمت این ساعت را با بند فولادی 6 هزار و 50 دلار و با بند چرمی 5 هزار و 850 دلار اعلام کرده است. امیدواری از موفقیت این همکاری پیش‌بینی برای تولیدات نمونه‌های بعدی را تقویت بخشیده است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران