3 نسخه خاص برای رویدادهای جانبی دیتونا 500

نسخه‌های خاص از سیلورادو، کامارو و کوروت

24 بهمن 1399 11:04

مسابقه دیتونا 500 که به عنوان یک رویداد آخر هفته در قالب مسابقات نسکار برگزار می­‌شود، خود شامل چند رویداد شامل سری Xfinity و سری Camping World Truck خواهد بود.

شورولت با 3 محصول خود در رویدادهای جانبی دیتونا 500 حضور خواهد داشت.شورولت برای حضور در تمام این رویدادها برنامه‌ریزی کرده، که حضور یک کوروت آبی رنگ به نمایندگی از این خودروساز آمریکایی در دیتونا 500 در روز یکشنبه یکی از این موارد خواهد بود. روز شنبه هم نمونه­‌ای از شورولت کامارو با رنگ یدنه مشابه با کوروت مذکور در سری Xfinity حاضر خواهد شد. یک دستگاه شورولت سیلواردو نیز در روز جمعه در مسابقه پیکاپ‌ها در مسیری به طول 4 کیلومتر به رقابت خواهد پرداخت.

آقای تونی جانسون مدیربازاریابی شورولت در خودروهای سواری و کراس‌اور، با اشاره به موفقیت محصولات این شرکت در نسکار 2020، از اراده رانندگان این تیم برای تکرار موفقیت شورولت خبر داده است.

کمی هم بشنوید از فروش شورولت کامارو در سال 2020 که همچون دو رقیب آمریکایی خود، وضعیت خوبی را تجربه نکرده است. فروش این خودروی اسپرت با 40 درصد کاهش به 29,775 دستگاه کاهش یافته و معلوم نیست که آیا وضعیت در سال 2021 بهبود پیدا کند یا خیر.

شورولت کامارو دیتونا 500 مدل 2021

اما خبر خوش برای طرفدران کامارو این‌که شورولت قصد دارد در سال 2022 امکان سفارش رنگ آبی Rapid را برای مشتریان کامارو فراهم نماید. این رنگ جذاب به همراه نوارهای مشکی و قرمز، بدنه سه محصول این شرکت در مسابقات دیتونا 500 سال 2021 را تزئین کرده است.

 هنوز معلوم نیست که همچون سایر رنگ‌های سفارشی شورولت کامارو، انتخاب این رنگ هم هزینه اضافه 495 دلاری را به خریدار تحمیل کند یا خیر، اما شاید این عامل تازه بتواند نظر برخی مشتریان را به سوی این خودرو جلب نماید.

برخی شایعات از پایان تولید این مدل در سال 2026 خبر می­‌دهند که همچون شایعات قبلی درباره کامارو، از سوی GM بدون پاسخ باقیمانده است. مدل فعلی کامارو، ششمین نسل از این خودرو بوده و از سال 2016 به بازار عرضه می­‌شود.

دیدگاه کاربران