با ظاهری شبیه به شاسی‌بلندها

تیونینگ مرسدس‌بنز X کلاس توسط چلسی تراک

26 بهمن 1399 12:13

مرسدس‌بنز Xکلاس، تنها پیکاپ ساخته شده توسط شرکت، از طرف مشتریان‌ به خوبی استقبال نشد؛ به همین خاطر توقف تولید آن خیلی دور از ذهن نیست.

مهم‌ترین تغییر این X کلاس، سقف و سایبانی است که در قسمت عقب نصب شده‌ و ظاهری شبیه به یک SUV پیدا کرده است. حال شرکت Chelsea، متخصص حوزه پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندها، تغییراتی را برای مرسدس‌بنز X کلاس ایجاد کرده که شاید مطابق هر سلیقه‌ای نباشد، اما قطعاً طرفدارانی خواهد داشت.

قیمت اعلام شده از سوی این تیونر انگلیسی برای نسخه خاص X کلاس، 63,591 دلار است؛ اما این عدد شامل پلاک‌های HE11 WAR نیست و آن‌ها به طور جداگانه با قیمت 27,648 دلار به فروش می‌رسد.

مهم‌ترین تغییر این X کلاس، سقف و سایبانی است که در قسمت عقب نصب شده‌ و ظاهری شبیه به یک SUV پیدا کرده است. علاوه‌براین، رینگ‌های 22 اینچی RS-XF و فلاپ‌های گلگیر چشمگیری نیز اضافه شده است.

تیونینگ مرسدس‌بنز X کلاس توسط چلسی تراک

برخی از قطعات بدنه مانند سپر، جلوپنجره و کاپوت کاملاً تعویض و جدید شده‌اند؛ اما جالب‌ترین تغییرات، اضافه شدن محافظ‌ درها و شیشه‌های ضدگلوله است که شرکت Chelsea به آن‌ها افتخار می‌کند.

فضای داخلی خودرو نیز دچار تغییرات و به‌روز‌رسانی‌هایی شده است. پنل‌ درها از برند Kahn هستند، صندلی‌های جلو و عقب با چرم مرغوب و رنگ‌‌های متفاوت تودوزی شده‌اند و روکش چرمی در قسمت‌های دیگری مانند کنسول وسط، داشبور، دسته‌دنده، رودری‌ها و ... نیز به کار رفته‌ است.

دیدگاه کاربران