تغییر بزرگ درون کابین

فیس‌لیفت نیسان NV300 رونمایی شد

26 بهمن 1399 15:30

همان‌طور که اعلام شده بود نیسان در حال حذف ون‌های خود از بازار آمریکا است. در حالی که ژاپنی‌ها این مدل از محصولات خود را در بازار اروپا سرحال نگاه داشته‌اند. به همین دلیل بوده که حالا فیس‌لیفت ون دوست‌داشتنی NV300 نیز رونمایی شده است.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تغییر نیسان NV300 در داخل کابین آن صورت گرفته باشد. جایی که با یک داشبورد کاملاً جدید روبرو هستیم. به‌روزرسانی در طراحی بسیار چشم‌گیرتر شده از نمونه قبلی شده است. حالا یک جلوپنجره برجسته که توسط چرا‌غ‌های بزرگ LED احاطه شده را شاهد هستیم. تجدید نظر در طراحی سپر زاویه‌دار در کنار ورودی‌های مدرن هوا و البته محفظه مه‌شکن جلوه محصول جدید را جسورتر کرده است.

تغییرات اضافی چندانی روی آن نمی‌بینیم. با این حال نباید از رینگ‌های جدید 17 اینچی آن غافل شد. چرخ‌هایی که به پویایی نمای بیرونی این خودرو کمک زیادی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تغییر نیسان NV300 در داخل کابین آن صورت گرفته باشد. جایی که با یک داشبورد کاملاً جدید روبرو هستیم. هم‌چنین فرمان جدید، ست دکمه‌های کنترلی و نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی هم به کلی دستخوش تغییر شده است.

نیسان NV300 مدل 2021

به‌روزرسانی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود. چراکه فضای اضافی قسمت بار حدود 88 لیتر می‌شود. بیشتر این محفظه ذخیره‌سازی مربوط به فضای 54 لیتری زیر صندلی سرنشینان است.

در بخش ایمنینیسان NV300 می‌توان سیستم‌های جدید کمک راننده مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقطه کور، هشدار خروج از خط و سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی را نیز دید. البته شرکت می‌گوید فناوری کیسه‌های هوا نیز بهبود یافته‌اند.

نیسان NV300 مدل 2021

نیسان برای محصول جدید خود یک پیشرانه 2 لیتری توربو دیزلی انتخاب کرده که مطابق با آخرین استانداردهای آلایندگی طراحی شده است. برای این محصول سه سطح قدرتی 108، 148 و 168 اسب‌بخاری حسب انتخاب مشتری قابل سفارش است. مدل‌های پایه مجهز به جعبه‌دنده دستی هستند در حالی که نسخه‌های بالاتر از جعبه‌دنده اتوماتیک نیز بهره می‌برند.

نیسان NV300 از سه ماه دیگر برای فروش در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

دیدگاه کاربران