ارمغان 775 اسب‌بخاری راش

دیدار دوباره فورد موستانگ و تیونر معتمد

26 بهمن 1399 15:40

شرکت راش پرفورمنس - Roush Performance - که از تیونرهای باسابقه و طرف قرارداد فورد به حساب می‌آید با معرفی موستانگ تیپ Stage 3 قدرتمندترین ویرایش این محصول را رونمایی کرد.

به لطف پکیج 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ خروجی مدل جدید 750 اسب‌بخار قدرت و 908 نیوتن‌متر گشتاور است.مانند همیشه راش تغییر بزرگی در طراحی بیرونی اعمال نکرده است. تنها اضافه شدن یک بادی‌کیت آیرودینامیک جلوه آن را تهاجمی‌تر کرده است. در مدل جدید می‌توان حالت عضلانی را با المان‌های مدرن روی کاپوت، گلگیر جلو و البته سیستم اگزوز مشاهده کرد.

استفاده از رینگ‌های 20 اینچی مدل Flowform که با تایرهای کانتیننتال ExtremeContact پوشانده شده‌اند، اشاره مستقیمی به قابلیت‌های چشم‌گیر آن روی جاده دارد.

مشتریان می‌توانند با سفارش پکیج جدید اگزوز امکان کنترل صدای خروجی را از طریق یک اپلیکیشن iOS به دست بگیرند. صدای اگزوز در چهار حالت پیست، اسپرت، تورینگ و البته سفارشی‌سازی قابل انتخاب است.

تیونینگ فورد موستانگ توسط راش

داخل کابین صندلی‌هایی با چرم ممتاز و برچسب نورانی زیر در اول از همه به چشم می‌خورند.

به قسمت دوست‌داشتنی پیشرانه می‌رسیم. جایی که یک پکیج 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ دیده می‌شود. خروجی استاندارد مدل جدید 750 اسب‌بخار قدرت و 908 نیوتن‌متر گشتاور است. این خروجی توسط جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

از نظر عملکرد موستانگ جدید می‌تواند صفر تا صد را در 3.6 ثانیه بپیماید. پیمایش 400 متر آن نیز در 11.2 ثانیه ثبت شده است. اگر چنین قدرتی برای راننده کافی نبود می‌تواند با سفارش پکیج ارتقای نیروی، خروجی پیشرانه را به 775 اسب‌بخار افزایش دهد.

تیونینگ فورد موستانگ توسط راش

یکی از شاهکارهای راش در فورد جدید سیستم تعلیق حرفه‌ای MagneRide است که گفته می‌شود امکان کنترل دقیق فنربندی برای مصارف روزانه را دارد. این محصول هم‌چنین دارای یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته پیشرانه است که شامل رادیاتور بزرگ‌تر و کولرهای کمکی برای دیفرانسیل عقب تعبیه می‌شود. سیستمی که برای افزایش سلامت این بخش‌ها بعد از خاموش کردن خودرو نیز هم‌چنان فعال خواهند بود.

فورد موستانگ راش استیج 3 برای سفارش در دسترس است. قیمت این پکیج از 24 هزار و 995 دلار شروع می‌شود.

دیدگاه کاربران