آخرین به‌روزرسانی‌های گاو دوست‌داشتنی

لامبورگینی اونتادور با رینگ‌های HRE

3 اسفند 1399 10:42

اونتادور سوپراسپرت لامبورگینی به‌عنوان یکی از ستارگان اینستاگرام هنوز هم یکی از بهترین خودروهای جاده‌ای است. خودروی محبوب ثروتمندان به پایان راه خود نزدیک می‌شود. شرکت در یکی از آخرین به‌روزرسانی‌ این ابرخودرو، مدل اسپرت‌تر SV را با رینگ‌های خاص HRE معرفی کرد.

رینگ‌های خاص HRE که FMR935 نام دارد چهره تهاجمی لامبورگینی اونتادور SV را تا حدودی کلاسیک کرده است. چندی پیش شرکت رینگ‌سازی HRE مدل‌های جدید محصولات خود را معرفی کرد که فروش آن از هفته آینده آغاز می‌شود. این آمریکایی نسخه‌های ویژه‌ای را نیز برای پورشه 911 سری GT3 تدارک دیده است. اما شاید مهم‌ترین اتفاق ارائه رینگ‌های سفارشی برای لامبورگینی اونتادور SV باشد.

رینگ‌های جدید که FMR935 نام دارد چهره تهاجمی این خودرو را تا حدودی کلاسیک کرده است. این حس و حال اتفاقی نیست. چراکه رینگ جدید در کلاس Vintageها قرار می‌گیرد که اشاره به خودروهای خاطره‌انگیز دارد.

لامبورگینی اونتادور با رینگ‌های HRE

ظاهر مونوبلاک رینگ چندان هم قدیمی نیست چراکه در اصل این یک رینگ دو تکه است. یک پکیج پیچیده که شامل صفحه‌ای بزرگ مانند دیسک با 20 پره کوچک‌تر در اطراف آن است. رنگ تیره رینگ جدید بسیار با رنگ‌بندی خودرو به‌ویژه ریزه‌کاری‌های مشکی آن هم‌خوانی دارد.

مانند همیشه لامبورگینی اونتادور SV مجهز به یک پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر با 740 اسب‌بخار قدرت است. نسخه استاندارد اونتادور قدرتی معادل 690 اسب‌بخار دارد. اونتادور SV حدود 50 کیلوگرم نیز نسبت به ویرایش اصلی سبک‌تر شده است.

لامبورگینی اونتادور با رینگ‌های HRE

خبر بد اینجاست که لامبورگینی تولید اونتادور SV را از ابتدای سال 2017 متوقف کرده است. تنها ویرایش با عملکرد بالای این خودرو، نسخه SVJ است. بنابراین مشتریان تنها می‌توانند محصولات کارکرده خود را برای نصب رینگ‌های سفارش جدید در اختیار نمایندگی‌ها قرار دهند.

دیدگاه کاربران