تصویر خیال‌انگیزی از مدل 2023

اگر میتسوبیشی لنسر سدان تولید می‌شد

3 اسفند 1399 10:50

لنسر برای سال‌ها شناخته‌شده‌ترین مدل میتسوبیشی بوده است. اما جای تاسف است که با توجه به تقاضای پایین مشتریان در سال‌های اخیر حالا دیگر خبری از نسخه سدان آن نیست.

کاملاً مشخص است که طراح قصد داشته زبان بصری این خودرو را شبیه به مدل‌های متعارف میتسوبیشی یعنی اوتلندر جدید و یعنی اکلیپس کراس کند.با این حال یک طراح مشهور اینترنتی به اسم «انوک گونزالس» تصویری خلق کرده است که نشان می‌دهد میتسوبیشی لنسر امروزی چه شکلی می‌توانست داشته باشد. نیازی نیست اشاره کنیم که این خودرو نه تولید شده و نه قرار است تولید شود.

گونزالس حدود 5 سال پیش برای اولین‌بار رندری از نسل جدید لنسر را طراحی کرد. اگرچه این مدل شباهت بسیاری با نسخه قبلی دارد ولی اکنون در ویرایش موسوم به 2023 شاهد به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای هستیم.

یکی از چشم‌گیرترین قسمت‌های این لنسر جدید نمای جلویی آن است. هم‌خوانی چراغ‌های باریک با جلوپنجره تیز و لبه‌دار بسیار جالب از آب درآمده است. تزئینات براق در اطراف نیز اشاره ملایمی به حس و حال لوکس‌گرایانه آن دارد.

میتسوبیشی لنسر مدل 2023

طراح با اینکه روی فرضیات کار می‌کرده ولی با این حال الگوی جدید محصولات میتسوبیشی یعنی خطوط عمودی از زیر چراغ تا زیر گلگیر جلو را رعایت کرده است.

در نمای جانبی برجستگی‌های اسپرت و آیرودینامیک به خوبی لحاظ شده است. به خصوص قوس روی گلگیر عقب که البته نمی‌توان آن را روی نسخه جدید شرکت مشاهده کرد. کاملاً مشخص است که طراح قصد داشته زبان بصری این خودرو را شبیه به مدل‌های متعارف میتسوبیشی یعنی اوتلندر جدید و یعنی اکلیپس کراس کند. طراحی چراغ‌ بزرگ و متصل عقبی بیننده را به یاد لکسوس IS جدید می‌اندازد.

میتسوبیشی تولید لنسر را سال 2017 متوقف کرد ولی طبق یک توافق قرار شد چین و تایوان نسخه بومی آن را برای بازار خودشان طراحی کنند.

دیدگاه کاربران