لذت بازی در محیطی متفاوت

معرفی لکسوس IS مخصوص گیمرها

3 اسفند 1399 15:48

لکسوس اقدام به معرفی خودرویی کرده که نخستین وسیله نقلیه مخصوص علاقمندان Twitch بشمار می­‌آید.

نمایشگر بزرگ با صفحه منحنی، یک دسته بازی که با چاپگر 3بعدی ساخته شده و قابلیت واکنش‌پذیری صندلی به اتفاقات بازی، باعث فراهم شدن تجربه­‌ای لذت‌بخش از بازی در این خودرو خواهد شد.توئیچ (Twitch) یک سرویس پخش زنده ویدئو است که به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه آمازون شناخته می‌شود. این سرویس استریم که در سال 2011 شروع بکار کرده تا فوریه 2020 سه میلیون عضو ماهانه و 15 میلیون بازدیدکننده روزانه را به خود اختصاص داده است. فایل‌های تصویری این سایت در حوزه موسیقی، محتوای خلاقانه و بسیاری موارد دیگر است ولی تمرکز اصلی آن را باید در پخش زنده بازی­‌های ویدیویی دانست. محتوای این سایت می‌تواند به صورت زنده یا ویدئوهای بارگذاری شده مشاهده شود.

اما برای آفرینش این لکسوس مخصوص گیمرها، از مشاوره یکی از استریمرهای معروف یعنی Fuslie بهره گرفته شده ضمن این‌که سلیقه کاربران هم در طراحی ظاهری، نوع دسته بازی نصب شده در کابین و سایر موارد اعمال شده است.

پس از آگاهی از این نظرات و ایده‌ها، لکسوس دست یاری به سوی SCPS دراز کرده تا با کمک یکدیگر، این IS سفارشی را به واقعیت تبدیل کنند. نتیجه نهایی به نمونه‌­ای بسیار ویژه از لکسوس IS بدل شده که نه تنها پوشش ظاهری بسیار خاصی دارد، بلکه فضای داخلی آن هم می­‌تواند مورد توجه و علاقه طرفداران بازی­‌های کامپیوتری قرار گیرد.

لکسوس IS مخصوص گیمرها

چراغ‌های RGB LED قابل برنامه‌ریزی در سقف، پنل‌های LED که تصاویر را بر شیشه عقب می‌­تابانند، نوارهای نورانی روی صندلی­‌ها و قابلیت تیره شدن هوشمند شیشه­‌ها که باعث ایجاد فضایی مناسب برای بازی شود، همگی جزء ویژگی‌های خاص فضای کابین این لکسوس IS سفارشی است که در کمتر خودرویی می­‌توان یافت.

پس از تیره شدن شیشه‌­های جانبی، صندلی سرنشین جلو به یک ایستگاه بازی تمام عیار تبدیل می‌­شود. نمایشگر بزرگ با صفحه منحنی، یک دسته بازی که با چاپگر 3بعدی ساخته شده و قابلیت واکنش‌پذیری صندلی به اتفاقات بازی، باعث فراهم شدن تجربه­‌ای لذت‌بخش از بازی در این خودرو خواهد شد.

لکسوس IS مخصوص گیمرها

بازی‌­های داخل کابین به واسطه یک کامپیوتر سفارشی نمایش داده خواهد شد که در صندوق عقب خودرو نصب شده و از CPU ساخت AMD و کارت گرافیک MSI بهره‌مند شده است. بد نیست بدانید برای القای هیجان بیشتر، دستگاه تولید مه و لیزر هم برای صحنه‌آرایی در هنگام بازی پیش‌بینی شده است.

لکسوس نمونه‌­ای از IS350 F Sport را به عنوان پایه و اساس ساخت این مدل مفهومی مورد استفاده قرار داده است. این خودرو به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر مجهز است که 311 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 6 یا 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

دیدگاه کاربران