اسکوتر محبوب، با ظاهری جدید

معرفی هوندا Dio مدل 2021

6 اسفند 1399 15:14

شرکت هوندا اقدام به معرفی یک اسکوتر جدید در بازار ژاپن کرده است. هوندا Dio مدل 2021، محصول جدیدی است که فرم ظاهری خود را تا حد زیادی، وامدار همتای دیگر خود است که در سایر بازارهای آسیایی همچون هند عرضه می­‌شود. البته احتمال دارد که به زودی شاهد عرضه نسخه جدید Dio در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن هم باشیم.

قیمت هوندا Dio مدل 2021 در بازار ژاپن برابر با 223 هزار ین (2123 دلار) تعیین شده است.طرح جدید چراغ‌های جلو علاوه بر زیبایی بیشتر به افزایش ایمنی هم منجر شده، چراکه چراغ تازه‌­ای که به Dio اضافه شده، با تبعیت از جهت چرخش دسته‌های موتور اقدام به نورافشانی بر مسیر پیش رو می­‌کند. فرم کلی بدنه این اسکوتر جدید هم دستخوش تغییراتی شده که آن را اسپرت‌تر از قبل نشان می‌­دهد.

در زیر صندلی، محفظه بار به ظرفیت 18 لیتر قرار گرفته که فضای کافی برای قرار دادن کلاه کاسکت را هم فراهم می­‌کند. همچنین فضای کوچکی هم برای قرار دادن لوازم کوچک، بطری آب یا لوازم شخصی دیگر در بخش جلو پیش‌بینی شده است.

اسکوتر هوندا Dio مدل 2021

پیشرانه نصب شده در هوندا Dio، نمونه تک سیلندر 110 سی‌سی است که به لطف فناوری جدید هوندا در مدیریت نیروی موتور به نام ESP قدرتی 8.6 اسب‌بخار تولید می­‌کند. سیستم ترمز این اسکوتر در محور جلو دیسکی و در محور عقب کاسه‌­ای است و فرمان هم از نوع تلسکوپی استاندارد است.

دزدگیر ایموبیلایزر و صفحه نشان‌دهنده‌های دیجیتال، تنها امکانات رفاهی قابل ذکر برای هوندا Dio است و کمبود مواردی همچون چراغ‌های LED، شارژر USB و درپوش اضافی برای مخزن سوخت کاملاً احساس می‌­شود.

قیمت هوندا Dio مدل 2021 در بازار ژاپن برابر با 223 هزار ین (2123 دلار) تعیین شده است.

دیدگاه کاربران