پیکاپ سرسخت با تعلیق تقویت شده

معرفی فورد F-250 شلبی Super Baja

7 اسفند 1399 19:07

اگر جدیدترین نسخه از فورد F-150 رپتور نظر شما را جلب کرده ولی در عین حال به یک پیکاپ بزرگتر و قوی‌تر نیاز دارید، بهتر است نگاهی به شلبی F-250 Super Baja بیاندازید.

سیستم تعلیق دستخوش تغییرات اساسی شده تا در کنار رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای 37 اینچی، قابلیت‌های آفرود فورد F-250 تقویت شود.شلبی هیچ تغییری بر پیشرانه قدرتمند این خودرو اعمال نکرده بنابراین 475 اسب‌بخار قدرت و 1424 نیوتن‌متر گشتاور این پیشرانه 6.7 لیتری توربودیزل همچنان در دسترس خواهد بود.

سیستم تعلیق دستخوش تغییرات اساسی شده که شامل سامانه افزایش ارتفاع BDS، بازوهای چرخشی کاملاً سفارشی، لرزشگیر دوتایی فرمان و کمک‌فنرهای قابل تنظیم Fox 2.5  می­‌شود. این مجموعه تقویت‌شده امکان عبور از هرگونه مسیر ناهموار را برای پیکاپ شلبی فراهم می­‌کند.

برای تقویت قابلیت آفرود این پیکاپ آمریکایی، رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای 37 اینچی ساخت BF Goodrich روی آن نصب شده ضمن این‌که برای حفظ آمادگی در برابر بدترین شرایط احتمالی، دو چرخ زاپاس در محفظه بار قرار گرفته است.

پیکاپ فورد F-250 شلبی Super Baja

سپرهای استیل جلو و عقب، کاپوت جدید با ورودی هوا روی آن، نوار چراغ‌های LED روی سپر جلو و بخش انتهایی سقف، لبه گلگیرهای برآمده و جلوپنجره همرنگ بدنه و رکاب‌­های جانبی متناسب با ارتفاع خودرو، مهمترین ویژگی­‌های ظاهری قابل اشاره در این پیکاپ قدرتمند است که خشونت ظاهری آن را افزایش داده و قابلیت­‌های آن را به رخ رقبا می­‌کشد.

پیکاپ فورد F-250 شلبی Super Baja

در فضای داخلی، نشان سرخ­‌رنگ شلبی روی پوشش چرمی مشکی صندلی­‌ها خودنمایی می‌­کند. تریم استیل ضدزنگ و قطعات فیبرکربن هم در برخی نقاط کابین نظر بیننده را به سوی خود جلب می­‌کنند.

درصورتی که قابلیت­‌های این خودروی توانمند مناسب نیازهای شماست، باید عجله کنید چراکه شرکت سازنده برای تولید تنها 250 دستگاه از شلبی F-250 Super Baja با قیمت 125,805 دلار برنامه‌ریزی کرده است.

دیدگاه کاربران